Hoi! Ik ben sinds een aantal dagen bezig de bv af te bouwen en zit nu op 2 kv voedingen. Alleen..ze drinkt er hooguit 50 à 80 cc van per flesje. 'S ochtends na t wakker worden krijgt ze nog gewoon een bv, dan krijgt ze fruit en gaat ze slapen van ong 9.30 tot 11.30. Dan geef ik haar t flesje om een uur of 12 met wat stukjes brood. Omdat ze dan zo weinig drinkt wil ik haar ook nog in de middag geven, maar t probleem is dat ik dan een beetje met haar slaapje zit. Ze gaat er rond 15 uur weer in tot een uur of 16.30. Als ik t flesje voor haar slaapje geef zit ie te dicht bij die van 12.00 aangezien ze die wel uitsmeert van 12-12.30/13.00 en als ik m na haar slaapje geef vind ik m weer zo dicht op haar groentehap van 17.30 zitten. Daarnaast moet ik ook nog een bv geven tussendoor ( ik zou dieook af kunen kolven maar vind t ook een fijn idee dat ze nog wat extra vocht binnen krijgt, die 2 flesjes zetten niet echt zoden aan de dijk). Hoe doen jullie dat? Ze is 7 mnd, dus 3 flessen zouden al kunnen maar nogmals, daar drinkt ze te weinig voor per fles. Graag jullie ideeen hierover! Bedankt!
Riekje, als je nu al twee flessen kv geeft dan ga je te snel met afbouwen! Je bent te kort geleden begonnen met afbouwen om nu al twee keer kv te geven. Met de hoeveelheid borst die ze nu krijgt krijgt ze echt voldoende zuivel. Ik zou een kv-fles vervangen door water of thee, dat kan bij het brood gedronken worden. En eigenlijk, met de borsten die je nu nog geeft is alleen maar wat water of thee ook al voldoende.