Hallo Ilse, Mijn dochter Stella is nu 12 weken oud en met 7 weken is er bij haar verborgen reflux geconstateerd. Toen zijn we overgestapt op Friso standaard met schepjes Nutriton erdoor. Aangezien ze deze voeding niet meer uit het flesje kreeg en last van harde ontlasting kreeg zijn we na 1 week overgestapr op de Friso Comfort. Na 4 weken Friso comfort hebben we de reflux goed onder controle alleen wordt ze elke nacht omstreeks 5 uur wakker door de darmen/ontlasting, dan laat ze elke keer harde winden maar dan komt er niks uit, pas na de 1e voeding van 06.30 komen de darmen en de ontlasting weer opgang. Afgelopen 2 nachten was het zelfs zo erg dat ze er vanaf 3 uur al helemaal wakker en overstuur door was. We hebben de fv al met 10ml water verdund maar dit heeft ook geen effect. Is het raadzaam om toch op een ander merk bijv. Nutrilon Omneo (evt. met nutriton) over te stappen of kan er iets anders aan de hand zijn?
Sorry voor het late antwoord. Ik ben helaas niet zo op de hoogte van alle soorten KV. Ik dnek dat je met deze vraag beter bij het CB of bij de apotheek terecht kunt. Succes Ilse