Hallo allemaal! Ik ben sinds 1 week overgestapt van BV op volledige flesvoeding. Uk is nu 17,5 week. Krijgt (ongeveer) op de volgende tijden fles: 6:00 (dan is ze echt wakker) 10:00 14:00 18:00 en dan 's avonds nog een fles, meestal rond 23:00. de ene keer is ze wakker en anders maken we haar wakker. ze krijgt flessen 180/6 Nu wilde ze gisteren opeens om 21:00 al haar 5e fles. heb het geprobeerd uit te stellen, maar ze had echt honger. Helaas kwam ze dus om 2:00 vannacht ook weer. Ik heb haar toch een fles gegeven, ook al weet ik dat ze dan misschien te veel krijgt. Denk zelf dat ze in haar 18 weken sprong zit. Hoe doen jullie dat, als je baby meer wil drinken (dan eigenlijk mag) Kan het zijn dat ze niet voldoende heeft aan alleen flesvoeding? Misschien starten met papfles? Morgen heb ik een afspraak op het CB dus ga het daar ook aankaarten, maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen!! Liefs Maartje
Mijn zoontje zit naar mijn idee ook in die sprong. In ene s' nachts weer wakker terwijl hij van 21.00u tot 8.00u sliep. Zondagnacht en maandag nacht was hij niet stil te krijgen dus heb ik hem ook een flesje gegeven van 150/5 en dan sliep hij gelijk weer verder. Ik heb ook nog een kind van bijna 4 en heb geen zin om 's nachts met twee op te zitten (Hij krijgt ook 5 flessen van 180/6). Dit heb ik ook gedaan omdat hij overdag steeds 50cc liet staan hij was ook heel onrustig tijdens het drinken. Vannacht heb ik hem niet gehoord Dus hopelijk gaat het nu weer beter.. Lastig he die sprongetjes ze zijn helemaal uit hun doen ervan
Hier ook in een sprongetje denk ik.. Sliep ook altijd door en nu ineens snachts wakker (maar hier geen honger).. Ik zou het nog even aankijken, als het inderdaad een sprong is dan zal het ook weer overgaan en dan krijgt hij niet meer teveel. Als ze even teveel krijgen is het niet zo erg.. Ik zou niet gelijk gaan verhogen.. Even aankijken
Met sprongetjes hier ook weleens te veel gegeven. Zo lang het maar een paar dagen is kan het geen kwaad...
Jullie blij dat de ukkies daarna weer doorslapen wij mogen 2 nachten er 20 keer uit voor de speen terwijl ze 's nachts ook weer een fles krijgt. Ze sliep van 20:30 - 06:00 tot een paar dagen geleden.
Mijn dochter dronk ook meer in die sprong (in alle sprongen trouwens) ik geef er maar aan toe, ze zal het nodig hebben blijkbaar. Ze drinkt normaal 2x 180/6 en 3x 150/5. maar dan kwam ze dus 1x extra dus nog eens 1x 150/5 Sprong heeft hier 2 weken geduurd.. nu drinkt ze weer zoals ze al deed.