Hallo allemaal, Ik ben 4 maanden vader van een mooie dochter, alleen ben ik een klein beetje bezorgd. Onze kleine meid drinkt sinds 3 a 4 dagen maar halve flessen. Ze drinkt meestal iets van 180, we bieden haar meestal 200 ml aan, maar nu drinkt ze maar per fles 100 ml. Ook de fles van 23.00 wil ze niet meer graag hebben, terwijl ze deze altijd helemaal leeg dronk, maar ze komt wel om 4 uur snachts nog voor een fles en die wil ze nog wel drinken. Als ze niet meer wil dan schud ze haar hoofd heen en weer en begint hard te huilen, of ze stopt gewoon bij 100 ml met drinken en wil ze absoluut niets meer hebben. Op zich lijkt ze me wel tevreden, en heeft nog wel plas/poepluiers. Is dit herkenbaar, en moet ik me zorgen maken?
Lijkt ze voor de rest in orde? Ik bedoel heeft ze geen last van krampjes, geeft ze voeding terug, misschien zit haar een virusje in de weg ofzo? En als je een uur later die 100 ml nog eens aanbied, neemt ze die dan wel? Je kan altijd het cb bellen voor advies. Als ze over de hele dag de helft minder neemt gaat ze op den duur toch wat tekort komen denk ik.
Ik geloof niet dat ze krampjes heeft. We hebben het ook geprobeerd om het nogmaals aan te bieden, maar dan wil ze het gewoon niet meer. Ze heeft wel wat dunne ontlasting gehad, en haar broer had vorige week een buik virusje en een flinke verkoudheid..
Als het al 4 dagen zo is dat ze weinig drinkt en ze minder goede plasluiertjes heeft zou je eventjes langs de ha kunnen gaan voor een check. Het kan ook oorpijn zijn o.i.d, daar kunnen ze tijdens het drinken ook last van hebben.