Wij willen over een maandje een dagje Vlieland gaan doen, ik vind de boot tarieven alleen absurd hoog. Desbetreffende weekend vertoeven wij al een lang weekendje in Friesland bij mijn moeder dus wij zijn zo in Harlingen. Nu zit ik erg te twijfelen om de boottickets al te bestellen of te wachten tot het weekend aangebroken is. Ik zou het zonde vinden als het die dag met bakken uit de lucht komt zetten, dan zitten we op een koud nat eiland en zijn we 60,- (fiets arrangement) armer. Nu staat er alleen dat er nog zoveel man mee aan boord kunnen (teller staat nu nog op ong 700) ik ben dus bang wanneer wij last minute boeken de boot al vol zou zitten, of komt dit eigenlijk nooit voor? Het betreft de zaterdag voor Pinksteren. Wie kan mij geruststellen dat ik enkele dagen van te voren kan boeken wanneer de weerberichten duidelijk zullen zijn?
Ik denk dat het prima kan, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Lijkt mij dat de meeste mensen die een weekend weg gaan, vrijdags al gaan. Neem je zelf de fietsen mee of huur je die op Vlieland? Want dan zou je ook nog de snelboot kunnen nemen. Wij hebben vorig jaar in de zomer een dagje Vlieland gedaan, heel erg leuk!