Gezien smoesjes... Lang genoeg uitgesteld... Het wordt tijd dat ik mezelf weer ga vinden. Ik ga er nu eindelijk eens wat aan doen. Ik ga sporten. Vanaf dat ik 5 was heb ik altijd gedanst, op de bühne gestaan, naderhand ook nog erbij gesport en enorm actief geweest. Doordat ik een ongeval heb gehad is dat allemaal plots weggevallen. Dus ik kwam wat kilo's aan... 3 kinderen later en geen beweging ben ik nu echt te dik. Ik moet gaan afvallen...ik ben niet meer mezelf. Geen idee wat mijn gewicht is, hoef ik ook niet te weten, maar ik wil afvallen. Ik ga straks naar de sportschool om me aan te melden....eindelijk! Ik heb er zin in Wie is ook bezig of gaat nog beginnen en wilt zo af en toe even delen hoe het gaat en om elkaar een oppepper te geven...schrijf mee hier! Ik kan het gebruiken
ja ik ook! Nou ja ik ga wandelen en hardlopen, maar het belangrijkste is dat ik iets voor mezelf ga doen. Om zowel lichamelijk als geestelijk weer beter in mijn vel te zitten. Ben nooit zo erg sportief geweest, maar toch altijd meer dan nu Merk ook dat ik best begin aan te komen en dat even opletten met eten toch echt niet genoeg meer is sinds ik de 30 gepasseerd ben. dus kom maar op!
Ja die 30 he dan gaat het afvallen niet meer zo makkelijk... Vroeger ging het toch wat sneller eraf...en niet zo snel eraan hahaha.. Hardlopen wilde ik ook wel gaan doen maar ik merk dat ik steeds maar uitstel. Als ik dan 3x per week naar de sportschool moet werkt dat beter Ga jij diëten? Ik ga wel opletten op mijn eetpatroon, want we weten allemaal wel waar we dik van worden maar ik ga geen gekke diëten volgen.
Bedankt voor de link, TinaTeenslipper. Jolina, om het overzichtelijk te houden doen we dit topic dicht. Je zou je aan kunnen sluiten bij het bovenstaande topic. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl