Moeders, Vandaag heb ik voor Tara een nieuwe, grotere fles gekocht van Difrax. Tara drinkt vanaf haar geboorte al met de '1-2-3' speen en fles van Dodie. Ze heeft nu 2 flessen gehad met haar nieuwe fles, maar helaas laat ze 30cc staan. Ze doet ook erg lang over de fles. Wat kan dit zijn? Is deze fles niet goed voor haar? Zijn er moeders met tips of ervaringen? Liefs
Wanneer ze erg lang over de fles doet is de speen meestal te klein. Op welke stand had je de 1-2-3 speen meestal staan? Kan ook zijn dat ze niet gewend is om harder te moeten zuigen en daardoor langer over de fles doet. Wat is de reden dat je bent overgestapt naar een ander type/merk fles?
Wendy, Ben overgestapt omdat Tara een grotere fles moest. In haar Dodie fles kon maximaal 150cc. Vandaar een grotere fles van 250cc. Ik kon de grotere uitvoering van de Dodie nergens vinden helaas. Meestal dronk Tara uit haar Dodie fles op stand 2 of 3. Denk inderdaad dat ze dus 'lui' is om nu harder te zuigen. Ik kijk het morgen nog even aan en anders haal ik een speen met een groter gat voor haar nieuwe fles. Bedankt!
Hoi, Ik heb wel de grote Dodie fles voor mijn dochtertje met de 3 standen speen. Uit een andere fles wil zij ook niet drinken. Gewoon verkrijgbaar bij Kruidvat en Etos . Succes
Hoi, Bedankt voor de tip. Ik zal morgen meteen één halen. Want met de Difrax is het absoluut geen succes! Groetjes
van difrax is er ook een 1-2-3 speen hoor, of eventueel een speen maat M. Zonde om dan gelijk een nieuwe fles te kopen.
Heb inderdaad ook de speen 'M' geprobeerd, maar ook dit lukte helaas niet. Ben nu weer overgestapt op Dodie en het gaat weer perfect Liefs