Herkent iemand dit? Hoe laat ik Olaf ook de fles geef, hij wil altijd om 18:00 de fles. De rest van de dag kan hij er met gemak vier uur tussen laten, alleen met deze fles lukt dat niet. Zoals vandaag, hij heeft om 8:00, 12:00 en 16:00 de fles gehad en toen wou hij om 18:00 al weer. Zat er aan te denken om de laatste fles een x te laten vallen, maar zolang hij om deze tijd blijft komen gaat dit niet. Wat zouden jullie doen? Gewoon de fles om 18:00 blijven geven? Ongeacht hoe laat hij de vorige heeft gehad?
Gewoon blijven geven; hij is nog maar 3 en een halve maand'. Geen fles laten vervallen nog. Zou ik pas doen als hij 6 maanden is...
hey elin, ik kreeg net de tip van Cygnet2 in andere vraag hoe ik ook die tijd snachts kon laten verschuiven. zie hier haar antwoord: miss kan jij dat doen bij de fles van 18.00 uur? die kleiner maken en standaard een fles om 20.00 geven of niet? ik zelf zou dit hebben geprobeerd! ( doe het eigenlijk ook maar dan ander tijdstip
Bedankt voor jullie antwoorden. Olaf drinkt nog steeds standaard om zes uur. Echt heel gek. Heb het gister ook nog even op het buro gevraagd en zei zij eerst dat ik dan 's morgens hem eerder de fles moest doen, maar heb gezegd dat ik hem liever niet wakker maak als hij nog lekker slaapt. Dit snapte zei ook wel en nu geef ik hem maar gewoon de fles om zes uur als hij die wil. Het is ook net of hij om zes uur klaar is met de dag. Hij wil dan ook na die fles naar bed. Het zal zijn schema wel zijn, als hij hier zich goed bij voelt gaan we gewoon met hem mee. Had het alleen nog nooit gehoord en was benieuwd of iemand anders dit herkende.
Als hij om 18 uur een fles wil, dan geef je gewoon een fles. Waarom zou je hem honger laten lijden? Zelf drink je toch ook als je dorst hebt, ook al heb je een uur eerder misschien ook al gegeten en gedronken? Lijkt me juist makkelijk om te weten dat je in elk geval van die 18 uur op aan kunt.
Hier ook een vaste fles rond 16.30 uur! Maakt niet uit al heeft ie 2 of 10 flessen op, die van 16.30 uur wil en krijgt hij altijd
@dirksmama, die fles krijgt hij ook zeker. Vind het alleen erg grappig dat het altijd om zes uur is. Hoe laat hij die vorige ook krijgt. Of dat nu een uur of vier uur geleden is, die fles wil hij gewoon. @Maria, leuk om te lezen dat Sybren dat ook heeft. Vond het wel bijzonder, had het nog nooit gehoord. Tis net of ze kunnen klok kijken.
@Elin hier ook al een hele poos altijd stipt om 18 uur gisteren had ze om kw voor 4 de fles gehad maar om 18 uur weer en helemaal leeg ook. Ik wil graag van de laatste fles af 22.30 uur maar weet megod niet hoe. Om 18 uur de laatste fles te geven vind ik nog te vroeg, moet haar wel bijna altijd wakker maken. Moeilijk is dit he, Maud doe ik ook altijd na de fles naar bed soms half 7 en soms 7 uur. Zou graag naar 19 uur willen maar ja misschien als ik met fruithap ga beginnen.
Mijn neefje doet hetzelfde. De overdag flessen verschillen per dag. Maar de avondfles is altijd om dezelfde tijd (half 7). Hij is nu 4,5 maand.
hier ook hoor, meneertje wil standaard om 19.00 zijn fles en dan naar bed. Echt het einde van de dag voor hem. Of hij nog om 16.00 of 17.00 nog gedronken heeft, om 19.00 uur wil hij gewoon de fles en dan meteen slapen! Hihihi grappig he, had het er laatst ook nog over met mijn vriend zo van, dit heb ik nog nooit eerder gehoord bij een kindje! Leuk om die hier dus wel tegen te komen!
Mijn dochter heeft dit ook altijd gehad. met 3 maanden had ze haar laatste fles tussen 18.00 uur en 18.30, langer kon ik niet rekken. Voor de laatste fles tussen 22.00 uur en 23.00 uur moest ik haar ook altijd wakker maken, ze dronk deze wel altijd leeg maar mopperde altijd als ik haar wakker maakte. Met 4 maanden wilde ik vroeg naar bed en heb haar eens laten liggen, ze sliep van 18.30 tot 08.00 uur (heb haar toen wakker gemaakt in de ochtend) sindsdien heeft 4 flessen gekregen en is heeft ze haar schema veranderd. Ze slaapt 's nachts langer om overdag minder te slapen Ze heeft nu inmiddels rond 20.00 uur (soms later en soms eerder) de laatste fles van totaal 4 flessen.