Oma past op, welk Kinderopvangbureau is ok?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door loco1, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo iedereen

Vraagje over de kinderopvang subsidie. Welk bureau is een beetje te betalen? Wie heeft dit uitgezocht?
    Ikzelf kom uit op Viaviela, wie heeft ervaring met dit bureau of wie heeft ander advies? We wonen net onder Rotterdam, dus Zuid-Holland. (Hoeksche Waard).

Alvast hartelij bedankt voor julie reacties.
    MVG Mirjam

2. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Je kan Via Viela proberen.
    Die heb ik ook en het HOEFT jou niets te kosten.(ik woon ook in ZH)

Kijk op www.viaviela.nl

Groetjes,Monique

3. Ja, daar kwam ik tot nog toe ook op uit.

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Even uppen omdat ik hier nu ook mee aan de slag ga... Ik woon in Den Haag, en de oppasoma in Leiden.
    Iemand suggesties voor een goed gastouder bureau?

5. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Wij zitten ook bij Via Viela.
    Kosten hiervan zijn 75 euro per maand.
    En ze hebben nog wel wat anderen voorwaarden, waarom vraag je niet vrijblijvend een gesprek aan met een consulent van hun? Zij zullen je het allemaal wel uitleggen. Het lijkt allemaal even ingewikkeld met uren registreren enzo maar als je het eenmaal doorhebt valt het reuze mee en je ouders/schoonouders of wie dan ook verdienen er een leuk extra centje mee! Maar met andere bureaus heb ik geen ervaring maar een consulente van viaviela heeft me verteld dat er tegenwoordig veel bureaus goedkoper zijn dan hun, maar dan zij meer waarde aan de veiligheid e.d. hechten en daarom als heel officieel doen en dat dus extra kost.
    Wel vind ik dat de kosten die 75 euro dus (voor 1 kindje) vrij veel zijn, in verhouding met wat hun voor je doen, want eigenlijk heb je als alles geregeld is hun hulp nooit nodig, ten minste zo is het hoe ik er tegenaan kijk.

6. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hier ook ViaViela. Is wel een van de betere volgens mij. Inderdaad heel erg op de veiligheid enzo. Wij hebben nu dan 2 kindjes en dan is de bijdrage 100 euro per maand.

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tja, heel erg op veiligheid, dat zegt me niets. Mijn moeder past op, en dat is veilig genoeg.
    Het bureau hoeft niets voor me te doen, ik wil het alleen netjes regelen zodat ik de opvangtoeslag krijg ;)
    Ik zoek vooral een goedkoop bureau, die aan de wettelijke (minimale) eisen voldoen.

Deel Deze Pagina