Zit er smaakverschil in friso standaard of comfort? Ik probeerde nu de comfort maar ze stopt halverwege de fles en wil niet meer. Als ik dan nog wat standaard maak met jbpm drinkt ze nog wel wat op.
Hallo, Er zit geen verschil in smaak, Friso Comfort is op basis van Friso Standaard gemaakt. Maar Friso Comfort is wel dikker en kan wat dikker worden tijdens het drinken. Misschien stopt ze met drinken omdat het wat moeilijker door de speen gaat? Je mag Friso Comfort mengen met Friso Standaard, hierdoor wordt de voeding in zijn geheel wat dunner. Groetjes, Petra
Ik had 5 comfort en 1 standaard schepje gedaan. Normaal doe ik op 180/6 3 schepjes jbpm, wat is dan de juiste verhouding?
Hoi, Het is een beetje afhankelijk waarom de dikke voeding nodig is, maar 3 schepjes jbpm is best veel, misschien dat de comfort dan dunner is dan je kindje gewend is. Je mag aan de comfort ook nog wel wat jbpm toevoegen om te kijken of dat beter gaat. Groetjes Eveline
Ik heb nu 4 om 2 gedaan en dat gaat goed, wel iets dunner dan ze gewend is maar ze heeft er geen hinder van. Ik verdik het ivm reflux en gulzig drinken. Ik had al eens eerder minder schepjes jbpm gedaan maar dan verslikte ze zich snel. Nu ze wat ouder is drinkt ze ook minder snel/gulzig.