HOi hoi! Ik heb een zoontje van bijna zes weken. Hij krijgt van het begin af aan hypo allergene voeding. Nu is het sinds twee weken zo dat hij enorme honger heeft. Op advies van cb alles geprobeerd, van 6 weer naar 7 voedingen. Meer water erbij doen, of toch iets meer voeding of verdikken met nutriton. Meer voeding of water helpt niet omdat hij gewoon niet meer cc op kan.Alles helpt 1 dag en we zijn weer terug bij af. Hij komt nu al weer na 2 a 2 1/2 uur. Nu sta ik op het punt op over te stappen naar de standaard voeding. Ik heb zelf hooikoorts en ben allergisch voor huisstofmijt en berkenpollen en bepaalde grassen. Mijn dochter heeft het altijd goed gedaan op standaard voeding maar heeft wel (aangeboren) eczeem. Wat is nu wijsheid? Overstappen>>?
Gezien jullie allergieen zou ik niet overstappen op normale voeding, maar HA blijven geven. Hoeveel en hoevaak voeding geef je momenteel. Hoe zwaar is je baby? Ilja
Ik zou eens proberen om 150cc water en 5 schepjes aan te bieden. Echter hiervan geen 7 flessen per dag. Kijk maar eens hoe dat gaat. Ilja
Probeer het volgende eens. Biedt je zoontje toch die 150cc aan. Waarschijnlijk gaat hij dus zo'n 20cc resten. Vervolgens meldt hij zich weer na 2,5 uur. Geef hem dan nog niets maar probeer een uur te rekken. Afleiding, speen, wandelen etc etc. vervolgens weer die 150cc aanbieden. Heb je ook naar de speen gekeken? Niet te groot zodat de zuigbehoefte niet voldaan wordt. Ilja
ik ga het proberen vandaag. De speen is overigens niet te groot, hij doet gemiddeld 25-30 minuten over een fles! Je hoort me nog!
Hij blijft krijsen zelfs in zn kinderwagenbak waar hij altijd zo lekker ligt. Hij kan overigens ook echt niet meer cc dan die 135 op....
Zou het dan wel huilen van de honger zijn is de volgende vraag. Heeft hij veel last van krampen. Ilja
Krampen kunnen tijdens en na het drinken ontstaan. Zelfs ruime tijd erna. Misschien moet je toch weer met dit probleem terug naar het Cb. Ik heb momenteel even geen tips voor je. Ilja