Hallo! wij zijn vanaf dat Fae overgegaan is op flesvoeding (na 4 weken) gestart met Kruidvat Comfort -gelijk, omdat ik dacht van; he, dat is tegen spugen, en ze spuugt behoorlijk dus dan kan ik beter die pakken, dan de standaard.... In de tussentijd wel geprobeerd om over te stappen op standaard, want misschien doet ze het daar ook wel goed op, maar dat lukte dus niet vanwege flinke krampjes, al bij 2 schepjes standaard tegen 4 comfort. Dit hebben we 2x geprobeerd met een week ertussen. Geen succes dus. Maar ze spuugt dus amper meer. Regelmatig horen we wel een flinke boer waarvan we denken 'ojeeeee' , maar er komt hoogst zelden maar wat mee terug. En als het dan terug is vrij dik. Vanochtend echter ineens spuugt ze een flinke golf na 160 cc gedronken te hebben (normaal 200). En toen ik haar helemaal aangekleed had (en mijn man zichzelf ook -die had de fles gegeven) en in bed wilde leggen, kwam er nogmaals zo'n flinke straal. Ik vind het wat vreemd. En dan ga je natuurlijk verder denken. Het viel me namelijk op dat de Comfort voeding de laatste keer, veel poederachtiger leek, dan uit het vorige pak. Ook in het flesje leek het dunner. M'n schoonmoeder zei gisteren (sinds gisteren zit dit pak erin) ook van; ze had hem met 10 minuten leeg op standje 1 (3-standen speen) . Normaal moet hij minstens op stand 2 en eindigen we vaak op 3. Vanochtend dus de verpakking uit de vuilnisbak gevist, bijna er van overtuigd dat er standaard zou staan op de binnenverpakkingen. Maar nee. Gewoon Comfort. Ook het nieuwe pak open gemaakt om te kijken hoe die poeder aanvoelde - maar ook dat was hetzelfde, maar dus ook veel lichter dan ik me herinnerde van de vorige pakken. Zijn er mensen die dit herkennen? Of ook herkennen dat er duidelijk verschil in poeder is tussen comfort en standaard? Of haal ik me nu dingen in m'n hoofd om het spugen ineens te willen verklaren? Om 11 uur de 2e fles, ben benieuwd hoe die gaat...
ik weet niet of kruidvat een info lijn heeft, misschien hebben ze weer wat "verbeterd". was een tijdje geleden bij friso ook zo, daar kwamen zoveel klachten over dat ze het weer terugveranderd hebben. je ziet idd verschil tussen de verschillende soorten poeders. als het zo blijft met de flessen is het misschien een reden om over te stappen op friso comfort of ah comfort. op deze manier schiet je er niks mee op. Groetjes, Miranda
Ik gebruik Extra Care van Kruidvat en die hebben ze sinds ongeveer 6 (dacht ik, zou ook wat minder kunnen zijn) weken wel aangepast. Brammetje had er gelukkig geen last van maar ik merkte wel dat de poeder minder poederig was (t is nu een beetje nattig ofzo) en t rook anders. Misschien dat ze ook de Comfort hebben aangepast?
Nou ik heb inmiddels gebeld, maar ze zeiden van niet... Wel zou het altijd kunnen dat de verhouding JHBP wat veranderd was. Nouja, daar doen we het maar mee... Ze heeft gelukkig niet meer gespuugd. Alleen drinkt ze gewoon nog steeds erg slecht. Na 80 tot 100 cc begint ze vaak te krijsen... Met uitzondering van de fles van 16.00 uur, gek genoeg gaat die vaak vrij snel leeg. Als ze de fles al ziet, begint ze vaak al hard te huilen. Cb gebeld vrijdag, en die gaven aan, dat ik kon gaan proberen met rijstebloem en dan lepelen. Maar dat is (na 2x proberen) ook geen succes nog. Ze snapt het nog echt niet Maar oke, dat zal vast wat meer tijd nodig hebben. Ze krijgt er voorlopig in elk geval niets meer mee binnen. Maandag dus maar even wegen en meten en dan even kijken of ze nog andere tips hebben.