Hoi, ik ben nu de 1e maand gestopt met de pil. helaas niet zwanger maar goed het zou ook een wonder zijn dan. sinds afgelopen zaterdag heb ik al bruine afscheiding. vandaag had ik een enkel druppeltje bloed. hoelang gaat het duren voordat ik een normale bloeding krijg. en krijg ik die de 1e keer uberhoud wel? kan iemand die hier ervaring in heeft wat meer over vertellen
Kristel, ER is niet echt een tijd of aantal dagen dat dat zou moeten komen. het ontpillen kan zelfs 3 maanden duren als je lichaam tegen werkt, of langer of korter gewoon geen pijl op te trekken... ik ben ook nog steeds niet ongi, heb vorige week test gedaan en nega. De dokter zegt dat ik op de test moet vertrouwen en niet zwanger ben maar dat dit dus de bijverschijnselen zijn van de pil... helaass...
Hoi Kristel, Ik denk dat dit bij iedereen anders is, bij mij was het zo toen ik stopte met de pil heeft het 8 weken geduurd voordat mijn menstruatie op gang kwam, wij dachten telkens dat we zwanger waren maar helaas duurde dat 8 maanden. Groetjes Monique76
Dat is bij iedereen weer anders ! Bij de één gaat het snel de ander moet er weken op wachten.... succes