Mijn zoontje krijgt al een tijdje Nutrilon hypoallergene voeding. Ik zit al een tijd te denken om over te stappen op een goedkoper merk zoals AH. Weet iemand of je met 4 maanden gewoon kan overstappen op een ander merk en of AH-huismerk voeding net zo goed is als Nutrilon?
Je kan pria overstappen, maar ik zou het wel mengen. Wij zijn eerder bewust niet overgestapt, maar gaan dat nu met 6 maanden doen, omdat we toch naar nr 2 moeten. Ik ga nu van nutrilon Omneo nr 1 (= ook HA) naar Etos standaard nr 2.
Dankje voor je reactie Ik wil wel met hypo allergeen doorgaan tot 6 maanden. Dan stap ik misschien ook over op standaard, wil nu alleen een iets goedkoper hypo-allergeen merk.
Je kunt mengen, al is dat meer om je kind aan de iets andere smaak te laten wennen. Huismerk HA is precies even goed als A-merk HA. Dat maakt echt geen verschil.
Ik denk dat het ook per kindje verschillend is. Maar het zal ook zeker aan het wennen (2 weken) liggen wat je lang genoeg moet doen. En welke leeftijd je kindje is als je overstapt.