wiegebruikt eigen merk van de etos en hoe bewaar je het?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door beagle78, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    De titel zegt het eigenlijk al.
    Ik loop steeds te piemelen om die zak in die super handige Friso bus te krijgen maar het is net te klein.

Wie heeft een andere oplossing?

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.886
    401
    83
    Ik gebriuk kruidvat zit ook in zakjes en heb bij Blokker een voorraaddoos gekocht waar het in past

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.886
    401
    83
    O en dan haal ik het uit de zakjes. Dus ik giet het in de voorraaddoos

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Zit daar ook 2 x 400 gram in (mn toetsenbord doet raar met leestekend grrr... kan vraagteken niet vinden)
    Ik vul meestal meteen een paar voedingstonnetjes zodat alle voeding in mn bewaardoos passen... ik heb een soort tupperware doosjes. Anders is 400 gr ook kielekiele...

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh... en met de onderkant van de doos een aantal keren (rechtop) op de aanrecht tikken. Dan gaat de lucht er uit en zakte de poeder wat compacter naar beneden. Doe ik ook met koffie.

6. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Dank voor de reacties maar dat is niet het probleem. Het zakje waar de voeding inzit is net te klein om in de bus te zetten. ik loop het nu steeds aan alle kanten in te knippen om het beter passend te maken. Die bus is zo handig omdat er al een afstrijk randje in zit en je dus niet met messen hoeft af te strijken.

7. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    ik heb ook zo een bus maar ik doe het er zo in zonder zakje

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij gebruikte hiervoor nutrilon voeding ;) en ik heb de laatste doos daarvan bewaard en daar mik ik de zakjes in. Als ik het goed laat inzakken, dan passen er 3 zakjes in :)

maar oke -heb jij dus waarschijnlijk weer niets aan.

Bij de oudste deden we het ook in een bewaarbus, zo'n kunststof. Dat deden we overigens ook met de pap. Dan knipte we wél even de beschrijving van de doos af en die plakte we op het dekseltje van de bewaarbus.

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het nu in een gewone plastic bak en strijk het schepje met een mes af. Ik heb de doos van friso ook besteld... Valt tegen dus? Kan natuurlijk maar 1 zakje tegelijk in, net als friso zelf heeft.

10. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook Etos/Ah flesvoeding. Is exact hetzelfde trouwens.
    De zakken zijn inderdaad anders als van Friso of kruidvat. Ze zijn smal en hoog. Past niet lekker in de Friso bewaarbus.
    Ik doe er gewoon een boterhamzakje in (niet alle boterhamzakjes passen, ik heb ze van de zeeman ofzo) en dan giet ik de inhoud erin. En dan vouw ik het overige gedeelte over de rand heen en klik dan het deksel erop.
    Maar volgens mij kun je net zo goed het er zo los in mikken.

11. misa

misa Niet meer actief

Ik dacht ook dat dat de bedoeling is: los in de frisobak!

Deel Deze Pagina