Wie kan mij vertellen hoe je neocate bereidt. In het zh krijgt hij nu kant en klaar. Is dat gewoon met water op 37 graden en dan poeder? Ik weet dat ar voeding bijv op 80 graden gemaakt moet en dan laten afkoelen tot 37. Maar dat duurt Zo lang, dat is niet te doen met een krijsende baby.
Dus dan kan je ook bv 80 cc heet water gebruiken, poeder erbij en mengen en dan aanvullen met 100cc koud water, dan heb je drink temp!
Staat dat niet op de verpakking? Als er niks staat gewoon zoals normale voeding lijkt me? Ik warm water gewoon in de magnetron op en ik heb nutramigen
Heb even het blik erbij gepakt. Er staat op: Water koken, af laten koelen tot handwarm (37 graden). Schepjes toevoegen en schudden. Hier roer ik trouwens.
Wij warmen het water in de magnetron op. Gewoon tot het warm is.... Niet een bepaalde temperatuur ofzo. Dat hoeft ook helemaal niet hoor. Het water moet gewoon lekker drinkbaar warm zijn....
Het mag ook gewoon met water dat net van de kook is en dan aanvullen met koud water. Dat is de WHO-aanbeveling om bacteriologische besmetting te voorkomen.