wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mama2011, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

ons zoontje is 11 weken oud. hij doet het super.
    ik gebruik een avent fles speen 2 hij krijgt friso 1 met jbpm 1 schepje. ik bied hem 180 cc aan maar uit de avent drinkt hij maar 120 cc en begint dan na de helft te klieren met de speen als ik dan stop word hij boos dus geef ik hem weer de fles maar drinkt dan bijna niks meer. nou heb ik vanmiddag de difrax s-fles er weer even bij gepakt met een m speen en dronkt toen wel 180 cc op maar wel in 10 min. wat zouden jullie doen difrax of toch gewoon avent?

2. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Hoi,
    Ik gebruik al vanaf dat ik over ben gegaan op fles(mn dochter was 4 mnd) JHBPM en mijn ervaring is dat de voeding dikker word terwijl ze drinken.
    Nu had ik de oplossing gevonden door te beginnen met speen 2 en daarna speen 3 erin te doen (ook van Avent)
    Dit ging uitstekend!Nu heb ik de ervaring en gebruik ik alleen nog speen 3.Dit omdat ik de voeding wat heter maak en dan onder de koude kraan afkoel.Dan is de voeding gelijk wat dikker.
    Ook kan je proberen om maar 1 schepje JHBPM door de voeding heen te doen ipv 2 als dat genoeg is maar dat is een kwestie van testen.

Succes en als er vragen zijn lees ik het wel terug!

3. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,
    heb je niet toevallig nog een s-speen liggen op je difrax-fles?? 1-2-3 speen is wellicht ook wel een optie op je aventfles.

Hier bijna hetzelfde verhaal. Zoon loopt enorm te spelen met de speen. En als ik de fles weg haal: huilen. Uiteindelijk drinkt hij de fles wel leeg en dan ook echt in mega-tempo. Wij voegen ook 1 schepje jbpm per fles toe en zit er aan te denken er 2 van te maken en eens te kijken of hij dan weer rustiger drinkt uit de difraxfles (heb het idee dat dat spelen met de speen maar tijdelijk is). Overigens zit hier nog steeds de s-speen erop.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je kind liever uit difrax met s-speen drinkt, dan gebruik je die fles toch gewoon?

Een 1-2-3 speen zou ik echt niet doen, die zijn veel te snel voor zo'n jong ukkie, de kans dat ze dat te snel te veel krijgen is veel te groot.

5. mama2011

mama2011 Niet meer actief

neej 1-2-3 gaat veel te snel idd heb nog wel een s- speen liggen van de difrax fles ga die dan maar proberen isschien dat die nu ook wel goed gaat!

6. misa

misa Niet meer actief

Ik zou de difraxfles doen en omdat je toch al indikt, nu iets meer jbpm erdoor doen. Dan gaat het denk ik wel goed.
    Of zonder jbpm de s speen. Maar ik weet niet of je kindje dan te veel gaat spugen. :)
    123 speen zou ik zeker niet doen. Gaat nog sneller dan de m!

Deel Deze Pagina