Hoi allemaal, ik heb BV gegeven en ben nu aan het afbouwen. Ik gebruik nu Nutrilon Omneo, dit is tegen krampjes, moeizame ontlasting en licht spugen. Ik heb echter het idee dat Ruben voornamelijk krampjes had door de bv. Sinds ik afbouw is het namelijk een stuk minder geworden en hij had ook eigenlijk vooral krampjes tijdens het drinken aan de borst. Als hij een flesje met fv dronk had hij nergens last van. Nu ben ik bijna over, geef nog ongeveer 2x bv per dag en als hij 's nachts komt ook 's nachts. De Omneo is bijna op en vraag me af of ik over zal gaan op Nutrilon Standaard, of zou hij daar dan weer heel erg aan moeten wennen? De standaard is namelijk goedkoper volgens mij en de Omneo schijnt lichter verteerbaar te zijn dan de standaard wat ook een reden kan zijn dat hij nog steeds niet doorslaapt. Wat zouden jullie doen? Nog een keer de Omneo gebruiken of toch overgaan op standaard? Alvast bedankt!
Ik heb een tijdje omneo gebruikt, maar had niet het idee dat het hielp. de ontlasting was dun en groen, nu is hij dun en geel (ik gebruik nu de nutrilon standaard met wat nutriton). De osteopaat zei tegen ons dat we gewoon terug moesten gaan naar de standaard en dat heb ik gedaan. Volgens mij is de dunne ontlasting te wijten aan de nutriton (kon volgens cb zo zijn nl). Krampjes zijn minder, maar dat lag volgens mij niet aan de omneo maar aan de osteopaat. A.s. vrijdag gaan we voor de 2e keer. Ik zou het als ik jou was even overleggen. Ze zeiden tegen mij dat ze bij elke overstap toch weer een aantal weken moeten wennen (de darmen en zo) en dat je na een aantal weken pas kunt zien hoe het eigenlijk gaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is.