Zou ze behoefte hebben aan pap?

Discussie in 'Voeding' gestart door toet, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie is bijna vier maanden,en ze maakt constant van die hap bewegingen,nu zei een vriendin misschien dat ze behoefte heeft aan eten van een lepeltje ( pap ) ook tijdens de fles naar 100 cc stopt ze en maak dan van die hap bewegingen maar de fles wil ze dan niet meer...
    Wat denken jullie?

Groetjes,

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Tja ik denk zelf van niet. Jarik maakt ook hapbewegingen... naar alles! En echt, alles gaat in de mond. Speelgoed, papier, papa's neus... alles wat ie in zijn handjes krijgt. En dat is al een maand of 2 zo. Het is voor hem een manier van ontdekken.

Ik zou niet met pap gaan beginnen voor ze 6 maanden is, maar dat is mijn mening.

3. christina

christina Niet meer actief

mijn dochter is nu 4,5 maand en de fles van 19.00uur wil er niet meer in. De eerste 100 cc geen probleem en daarna denkt ze bekijk het maar. Dus nu hebben we als oplossing, 110cc melk in de fles en die gaat op, vervolgens maak ik van 120 cc mbv nutrix een papje. Bij de 120 cc doe ik dan 2 a 3 desertlepeltjes vanile nutrix. En ze smult ervan. De rest van de flessen geen probleem, gelukkig. Als ze straks een half jaar is ga ik over op pap van Bambix, maar met nutrix gaat het ook prima.

Deel Deze Pagina