Zoals bovenstaande al zegt. Overstappen van school in corona tijd. Samenwerkingsverband moet hier ook bij mee kijken en nu word het op de langen baan geschroven voor naar de lockdown. Iemand hier ervaring mee? Ik ging er eigenlijk vanuit dat bepaalde dingen gewoon door zouden draaien ' blijkbaar niet'
Mijn kinderen zijn van school gewisseld en zouden 4 januari starten op hun nieuwe school. Ze zijn ook gestart maar wel online. Dat maakt het wel lastiger voor de kinderen.
Mijn zoon van 10 wisselt ook van school, hij start 8 februari, en kan het dan niet fysiek dan online. We mochten ook gewoon rondkijken in december op de nieuwe school, wel na schooltijd.
Hier geven ze aan dat het samenwerkingsverband pas na de lockdown weer in overleg gaan. Onze zoon moet van Cluster 2 naar cluster 4
Ik denk dat wij mazzel hebben gehad dat we precies tussen de online thuiswerk periodes inzaten, de directies hebben zodoende wel overleg kunnen plegen met elkaar, het was zo geregeld. Kan me best voorstellen dat het nu wat moeilijker is te regelen met al dat online werken, maar voor jullie niet minder vervelend natuurlijk. Hopelijk kan het over 2 weken dan geregeld worden.