hooikoorts wie nog meer?

Discussion in 'De lounge' started by Bizzy, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    en wat zijn jullie symtonen?

Ik scoorde 4 op Engelsraaigras maar ook op bepaald voedsel denk hierbij aan aardappels, wortels, mais ect ect...
    Heb dus eigenlijk het hele jaar last , moet immers toch eten en is teveel om weg te laten :)

Neus zit hier 24/7 dicht al zit er niks in.
    Ik hoest veel met slijm (sorry he) op warme dagen voel ik me serieus ziek alsof ik koorts heb maar dat is nooit zo.
    Echt last van traanogen , kriebel gehemelte of niezen heb ik niet maar ik slik fulltime me medicijnen dus onderdrukt denk ik die symtonen.
    Heb gelezen dat elke dag een hapje honing kan helpen maar aangezien ik al niet zo lekker reageer op voeding lijk me dit niks en ook de behandeling (inmuun nog iets) waarbij ze telkens een beetje allergie in de spuiten lijk me erg eng.

2. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Bah, wat vervelend zeg :( Ik testte 3 op grassen, mei t/m juli neus dicht, ogen dicht, keelpijn en niezen. Verder idd gevoel van ziek zijn. Met dit weer gaat het goed, en anders helpt Aerius (op recept) tegen de allergische reacties.
    Anders moet je eens een verwijzing vragen naar de allergiekliniek in Utrecht, die schijnen erg goed te zijn, ook voor adviezen na diagnose.
    Sterkte!

Share This Page