De knoop is doorgehakt

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Sommige meiden zullen mijn verhaal misschien nog wel herinneren. Ik vertelde dat ik vast zat in een huwelijk met een narcist (te maken gehad met huishoudelijk geweld). Vandaag na de honderste ruzie heeft hij het eindelijk zelf uitgesproken dat ons huwelijk gewoon klaar en over is.

Hoe ik mij voel? Ik heb een glimlach die ik niet van mijn gezicht krijg. Ik sliep weken al slecht, dagen was ik doodziek en ik tril nu nog steeds van alle heftige emoties die los komen. Het voelt alsof een grote donkere wolk wegdrijft.

Dit zal nog een lange, vermoeiende strijd worden. Ik moet dus begin volgend week een plan van aanpak maken. Na maandenlang van verdriet, teleurstelling, mishandeling, emotionele mishandeling en woede komt er hopelijk een einde. Terug naar mijn vertrouwde geliefde oude kleine woonplaats met vrienden, kennisen, famillie en veel liefde. Want dat verdien ik! Iedere vrouw verdient geluk liefde!

Ik hoop dat ik hierdoor weer mijn zelfvertrouwen terug krijg en weer van het leven zal genieten.

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Veel geluk in je nieuwe leven, dat verdien je inderdaad!

3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Heftig dat je het zo heb moeten mee maken en het zo aan het eind gekomen is. Wat als hij dat nou niet gezegd had? Ik wens je veel sterkte! En dat je eindelijk weer mag gaan leven

4. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Sterkte voor de komende tijd. En veel geluk vooral en geniet!

5. druppeltje

19 mei 2016
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig! Ik hoop voor je dat dit het begin van wordt van een prachtig leven.. Heel veel sterkte!

6. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Herinner me je andere topic nog. Ben blij voor je dat hij dit ook in ziet en dat je niet nog maanden hoeft te veinzen! Sterkte met alles.

7. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik ben blij voor je dat de knoop is doorgehakt. Ik hoop voor je dat je snel een nieuw leven kan gaan opbouwen met veel liefde en zelfvertrouwen.

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heel veel sterkte en geluk gewenst.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Heel veel sterkte TS. Toch van de ene kant wel fijn dat hij het zelf heeft gezegd, in plaats van dat je alles "stiekem" moest gaan doen. Zal een hoop stress schelen.

10. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik hoop dat je op deze manier je geluk zal vinden. Sterkte voor de moeilijke momenten die misschien komen en geniet van alle opgeluchte momenten die hopelijk veel meer aanwezig zijn.

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Maar vooral heel veel geluk!

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vind het heel fijn voor je dat dit nu gebeurd is. Het zal ongetwijfeld nog een hele heftige tijd worden waarin ik je veel sterkte wens. Ik herinner me je topic nog goed. Wat zal jij opgelucht zijn nu dit uitgesproken is.

Heel veel geluk gewenst!

13. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Het zal nog wel een tijd duren, maar je komt er uiteindelijk sterker uit. Komt allemaal goed. Veel geluk toegewenst!

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wat fijn! Ik herken je gevoel. Ik ben anderhalf jaar geleden gescheiden. Geen huiselijk geweld maar een man met ADHD en toch wel flinke verdenking op narcisme.

Je zal jezelf terugvinden en dat gaat ws sneller dan je denk. Zodra je je eigen plekje hebt en hem niet meer om je heen zul je heel snel opknappen. Vergeet niet ook de tijd voor jezelf te nemen om dingen te verwerken want de klap komt ook, helaas. Wees er ook op voorbereid dat de periode die nu komen gaat ook voor problemen zal gaan zorgen. Hier ook continue gedoe over de rug van de kinderen om de controle over mij te kunnen houden. Ik leer er steeds beter mee om gaan, maar leuk is helaas anders.....
    Voordeel is nu dat ik een eigen plek heb en hem niet altijd om me heen dat geeft zoveel rust!

En nu heb ik een nieuwe partner en zie ik hoe scheef onze relatie was en hoe mooi liefde echt kan zijn!

Heeeeeel veel geluk gewenst!

15. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Heel goed om te horen TS.
    Ik hoop dat jullie er ook goed uitkomen met jullie kindje.

16. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Jouw topic weet ik nog.
    Ik wens jou en je dochter heel veel geluk toe

17. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet je topic nog. Heel veel geluk en sterkte gewenst!

18. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Dankjullie wel! Het scheelt heel veel stress omdat ik het inderdaad niet meer stiekem hoef te doen. Dat hij het zelf heeft gezegd geeft me rust want ik was bang dat hij mij zou bedreigen of iets zou doen. Hij is echt een acteur. We hebben knallende ruzie en vijf minuten later praat hij doodleuk aan de telefoon met een vriend. Mijn familieleden weten het nu ook en ze staan 100% achter me.

19. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    . Gelukkig heb je weer jezelf en een nieuwe fijne partner gevonden! Het zal zeker nog een moeilijke bittere strijd worden, maar ik weet dat aan het einde geluk en rust op mij te wachten staat!

20. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Heel veel sterkte de komende tijd!

Deel Deze Pagina