Titel zegt het eigenlijk al waar ik erg benieuwd naar ben... Wij zijn nu elf maanden 'bezig' en gaan nu de mmm in. Lijkt me 'leuk' om met meiden te mailen die ook in dezelfde situatie zitten. Vertel aub jullie situatie eens!
Welkom in de MMM. Heel veel succes met zwanger worden, hopelijk gaat het snel lukken met een beetje hulp. Liefs wolly
Hi Roos, Ik zit sinds eind oktober in de MMM. Vorig jaar 1e kerstdag een MK gehad en sindsdien gebeurde er niets, dus toch maar naar gyn gegaan. Ze hebben in oktober meteen zaadtest, bloedtesten, HSG (rontgenfoto van eierstokken), uitstrijkjes gedaan. Bij ons bleek het aan kwaliteit zaad van mijn vriend te liggen. November eerste IUI gehad en nu ben ik in afwachting van mijn NOD vrijdag n.a.v. mijn tweede IUI. Zoals je leest is onze MMM heel snel gegaan. Onze gyn houdt er niet van om onderzoeken te spreiden over maanden, maar heeft alles in een cyclus gepland zodat er snel tot actie kon worden overgegaan. En hoe zit het bij jullie. Al naar een gyn geweest?
wij zitten sinds juni in de MMM. afgelopen augustus gestart met IUI. het heeft dus ook niet zo lang geduurd voordat er actie werd ondernomen. bij mij zijn dezelfde testen gedaan als bij Jannes. Na een jaar proberen was ik niet zwanger en zijn we naar de dokter gegaan. ik ben benieuwd in wel 'stadium' jullie zitten. ben je al op gesprek bij een gynaecoloog geweest? rachel
hoi, wij zitten sinds oktober 2006 in de mmm. ik ben begonnen met 10 maanden clomid 50 toen 3 keer clomid 100. momenteel even niets, en we gaan beginnen met het spuiten van lucrin en menopur. dit alles in combi met iui, waarvan we er al 3 gehad hebben. succes in de mmm
Wij zijn sinds januari 2007 in de mmm toen clomid gekregen want ik had geen goede eisprong. Nu slik ik acht maanden clomid ben 2 keer zwanger geraakt (dus goed nieuws) maar slechte nieuws is dat het helaas ook 2 keer miskraam is geworden. Heel veel succes in de mmm hopelijk hoef je er maar kort in te zitten. gr vruchtje
Wij hebben de eerste afspraak gemaakt voor de mmm. Vorige week is bij mijn vriend een spermatest gedaan en daar kwam uit dat hij voldoende zwemmers heeft, dat de beweeglijkheid goed is, maar dat er nogal wat zijn met een afwijkende vorm. We hebben in februari een afspraak met het fertiliteitsteam van het ziekenhuis. We zijn nu ongeveer een jaar bezig, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel heel verdrietig van word. Hoe groot is de kans eigenlijk om via IUI oid zwanger te worden? Weet iemand dat? Kimmy