37,50 per maand voor het alles in 1 basispakket de 1e 12 maanden, i.p.v. 41,00 per maand. Voor interactieve tv basis, internet en bellen. Bellen naar vaste nummers in nederland kost 5 cent per gesprek. Nu met gratis monteur. Ik voel me net zo'n verkoper nu Wij moeten nu alleen wel 25 euro aansluitkosten betalen omdat we tv van telfort erbij nemen (dat vind ik dan wel weer jammer) en dus overstappen naar het alles in 1 basispakket. En voor een 2e interactieve tv betalen we 4 euro per maand extra.
Oh pffffff........wij waren van upc naar kpn overgestapt, geweldige keuze! Maaaar toen gingen we verhuizen en bleek dus dat we te ver van het verdeelstation woonde..kortom we hadden 500 kb internet ipv de beloofde 20 mb..overgestapt naar tele2 want die garandeerde ons wel de snelheid....maaaaaar wat bleek nou, Tele2 en Telfort zitten op dezelfde lijn als kpn..dus voor je de overstap maakt, zorg dat je kom te weten hoe ver je van t verdeelstation zit..want je krijgt echt gezeur met je verbinding en tv hoor! Kortom we konden heeeel moeilijk onder t contract uit en zitten nu weer bij upc haa
nou de snelheid van internet is ook erg laag bij telfort......ook niet fijn als je een internetbedrijf hebt...!