overstappen van ziggo naar telfort

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Betalen voor opnemen??? Dat is pas idioot.

Nee de decoder is van jezelf.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Is binnen 5 minuten verholpen. Dat vind ik het prijsverschil wel waard.

3. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    37,50 per maand voor het alles in 1 basispakket de 1e 12 maanden, i.p.v. 41,00 per maand. Voor interactieve tv basis, internet en bellen. Bellen naar vaste nummers in nederland kost 5 cent per gesprek. Nu met gratis monteur. Ik voel me net zo'n verkoper nu:D

Wij moeten nu alleen wel 25 euro aansluitkosten betalen omdat we tv van telfort erbij nemen (dat vind ik dan wel weer jammer) en dus overstappen naar het alles in 1 basispakket. En voor een 2e interactieve tv betalen we 4 euro per maand extra.

4. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik lees net dat die 25 euro die ik eenmalig moet betalen, voor verzend en administratie kosten zijn.

5. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oh pffffff........wij waren van upc naar kpn overgestapt, geweldige keuze!
    Maaaar toen gingen we verhuizen en bleek dus dat we te ver van het verdeelstation woonde..kortom we hadden 500 kb internet ipv de beloofde 20 mb..overgestapt naar tele2 want die garandeerde ons wel de snelheid....maaaaaar wat bleek nou,

Tele2 en Telfort zitten op dezelfde lijn als kpn..dus voor je de overstap maakt, zorg dat je kom te weten hoe ver je van t verdeelstation zit..want je krijgt echt gezeur met je verbinding en tv hoor!

Kortom we konden heeeel moeilijk onder t contract uit en zitten nu weer bij upc haa

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou de snelheid van internet is ook erg laag bij telfort......ook niet fijn als je een internetbedrijf hebt...!

Deel Deze Pagina