Weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben en het is dus nog pril. Heb niet veel last van kwalen behalve dat ik vaak moet plassen waar ik me een beetje zorgen om maak zijn scherpe steekjes in mijn liezen / lichte steekjes in mijn buik. Vooral in mijn liezen Iemand die me kan er iets over kan vertellen?
dat zijn je banden die oprekken door het groeien van de baarmoeder! Hoort erbij! w.b.t het vaak plassen, kan ook komen doordat je baarmoeder groeit en op je blaas drukt. Maar je kunt ook een blaas ontsteking hebben! Je kunt je urine dus even na laten kijken bij je huisarts / verloskundige. Niks om je zorgen over te maken!
Dankjewel! Ja alles is zo nieuw en pril en spannend dus denk elke keer oh wat is dit allemaal! En ik verlang naar mijn zak chips ! Morgen nog een cb doen & dan de verloskundige bellen voor een afspraak.. Ik ben heel onzeker maar toch heel enthousiast!
Steekjes en hele lichte kramp maakt me zo onzeker! Op de blaasontsteking terug te komen. Dat is het niet.. Had vroeger heel vaak last daarvan dus weet het gevoel en dit is dat niet! Gelukkig! Moet gewoon heel vaak & ineens heel nodig
een blaas ontsteking als je zwanger bent voelt anders dan als je niet zwanger bent hoor! Je kunt zelf harde buiken krijgen door een blaas ontsteking terwijl je niet eens pijn hebt bij het plassen! Dus het kan wel! succes en gefeliciteerd!