Wij hebben de Sonos Play 5 in de woonkamer. Heeft iemand een idee welke Sonos systeem we hier nog meer op aan kunnen sluiten? We hebben een L-vorminge woonkamer en mijn man zou graag aan de andere kant ook iets willen zodat het geluid nog beter uitkomt. Mij lijkt het wel wat als we boven ook muziek hebben. Maar die evt wel uitgeschakeld kan worden, dus wel beneden maar boven geen muziek. Kan dat? Ik zou het graag kado willen geven voor kerst en verjaardag aan mijn man.
wij hebben sonos. je kunt alle sonos boxen met elkaar schakelen. en je kunt voor de woonkamer een andere groep aanmaken en voor je slaapkamer bijv. ook. dan kun je muziek appart aanzetten. in de gewenste ruimte via de sonos app, of via je Spotify. wij hebben 2 sonos 3 boxen in de woonkamer. daarmee hebben we in de hele woonkamer goed stereo geluid. als je meerdere boxen instaleerd dan gaat de sonos app het geluid voor je instellen zodat het goed in de hele kamer te beluisteren is. wij willen er graag een sonos beam bij voor onder de televisie. dan kunnen we ook films met goed geluid bekijken. verder zou ik voor echt goed advies naar een hifi klubben ofzo gaan.
Op de vraag in de topictitel kan ik antwoorden: wij. Maar verder kan ik je helaas niet helpen want ik heb er geen idee van hoe het allemaal werkt, want het is mijn man zijn ding, niet het mijne Nou ja, ik kan het natuurlijk aan zetten en andere muziek op zetten. Maar daar heb je het dan ook wel mee gehad. Hij zit ook nog te denken over zo’n ding voor bij de tv, maar ik vind dat zo lelijk staan
Oké, dus op het systeem wat wij nu hebben kunnen aparte boxen aangesloten worden die je, als je wilt, afzonderlijk aan/uit kunt zetten?! Klinkt precies wat wij willen. Nu nog uitzoeken welke boxen precies
Ja wat jij wil kan hoor. Wij hebben een soundbar onder de tv in de woonkamer en losse boxen in de eetkamer, slaapkamers en zolder. Iedereen kan zijn eigen muziek luisteren of geen. Alles kan. Superfijn!
Wij hebben ook Sonos , je kan alle boxen koppelen of juist niet, ideaal. Het enige nadeel is dat alles via de app op je teefoon moet. Ivm verslavingsgevoeligheid wil ik savonds minderen met mn telefoongebruik.. maar ja je wil wel een ander muziekje op willen zetten...
Ja, wij hebben ook Sonos. In de voorkamer hebben we er drie gekoppeld aan de tv ook (als tv niet aan staat kan daar ook gewoon radio of muziek uitkomen) en nog twee in de achterkamer (ook wel beetje grote woonkamer...). Ideaal. Ik heb er ook eentje als wekker
Kan ook gewoon op de pc geïnstalleerd de Sonos software. Dat is misschien minder verleidelijk als je een laptop op pc gewoon alleen aanzet op Sonos.
Ja, wij hebben een 5 in de woonkamer en een 1 in de keuken nog een andere 1 in het kantoor. Via de app kun je ze aansturen maar ook nieuwe toevoegen als je wilt. Ik vind het ideaal en een mooie kwaliteit.
Wij hebben ook Sonos . Als ik jou was zou ik de Play 5 uitbreiden met 1 of 2 Sonos One's. Doordat ze met elkaar communiceren krijg je dan stereogeluid. De One kan je ook als losse speaker boven gebruiken. Je kunt hem dan inderdaad koppelen aan je woonkamer groep of hem als een losse speaker laten functioneren. Ikzelf heb de Playbar en 2 One's en ze geven echt een topgeluid. Het is alleen wat lastig om m'n platenspeler erop aan te sluiten . Eigenlijk moet je daar dan weer een duur apparaatje van Sonos voor aanschaffen, maar met een beetje creatief doen heb ik hem nu aan de tv gekoppeld. Ze weten de prijzen wel te verzinnen daar...
Wij hebben in de woonkamer 2xplay3, de beam en openkeuken de one. Boven ook 2x one. In de keuken koppel ik hem vaak los zodat ik muziek kan luisteren terwijl kids tv kijken. Je kunt alles aan elkaar koppelen maar ook los aanzetten, Ga eens naar een speciaalzaak en laat je adviseren wat beste bij jouw huis past