stoppen met de fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door kimamama, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimamama

kimamama Nieuw lid

5 nov 2008
    4
    0
    0
    Wanneer zijn jullie gaan afbouwen met de fles?
    Sam is nu bijna 1 jaar en heeft nog 3 flessen op een dag.
    s'ochtends na de boterham een beetje en s'middags ook na de boterham.
    Soms laat hij hem staan,maar vaak wil hij hem nog graag hebben.
    En natuurlijk zijn avondfles.

Hij drinkt al wel uit een tuitbeker. Moet ik zijn melk ook in de tuitbeker gaan geven?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Wij hebben op een gegeven moment smiddags na de boterham, verdunde yoghurt aangeboden, dus wat yoghurt met water in een fles, daarna de fles aangeboden maar die wilde hij op een gegeven moment niet meer. het is spelenderwijs gegaan. Hij krijgt vaak smiddags na zijn broodje een bakje yoghurt of peutercruesli. omdat hij heel slecht brood eet is dat wel nodig

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Mijn dochter is nu 16 maanden en ze krijgt nog steeds 2 flessen. 's Ochtends een papfles en 's avonds een fles met nutrix.

Brood krijgt ze in de ochtend nog niet weg. Ze krijgt er nu wel een cracker bij. De pap van een bordje wil ze al helemaal niet.

En de avondfles vindt ze gewoon heerlijk...Nog even lekker bij me liggen en lekker soezig worden. T hoor er hier echt nog bij.

4. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    Mijn zoontje is 17 maanden en hij krijgt ook nog steeds 2 flessen van 150 ml.
    Verder heeft hij geen speen of zo dus op dit moment vind ik die 2 flessen niet zo erg.

Deel Deze Pagina