Hallo Ons zoontje is nu 8 maanden en vraag me een beetje af wat hij allemaal al mag eten. Hij krijgt bv 3/4x per dag maar drinkt de laatste week niet veel/lang meer. Daarnaast krijgt hij smorgens een boterham,tussen de middag fruit en savonds groente met af en toe vis of kip ander vlees heb ik nog niet gegeven. Hij krijgt tussendoor ook nog weleens een korstje brood vind hij heel lekker,heb ook weleens soepstengel geprobeerd maar hij bijt er dan grote stukken vanaf wat ik best eng vind. Na de groente krijgt hij ook weleens yoghurt maar bind hij niet echt lekker of een paar slokken babydiksap. Heeft hij meer voeding nodig dan hij nu krijgt?
Hoi, Wat je zo omschrijft klinkt goed. Misschien kun je proberen om tussen de middag ook een broodje aan te bieden en dan het fruit in de loop van de ochtend/ in de loop van de middag. Wanneer je zoontje er aan toe is kun je verder de warme maaltijd uitbreiden, met aardappel of rijst. Hoe gaat het verder, is hij tevreden en groeit hij goed? Dat is het ook belangrijk! Groeten Angelique
Bedankt voor je reactie Rijst en aardappels krijgt hij al dus als ik het goed begrijp kan ik naast de boterham in de ochtend nog een boterham in de middag geven? Moet hij ook pap eten? dat geef ik eigelijk bijna nooit. Groeien doet hij erg goed gelukkig,en hij is ook wel tevreden ben alleen bang dat hij meer dingen nodig heeft die hij niet krijgt. Groetjes chullla
Hallo, Wanneer je zoontje goed groeit en tevreden is, hoef je je geen zorgen te maken dat hij te weinig krijgt. Hij mag ook als lunch een broodje geven. Pap wordt vaak gegeven ipv een broodje, dit is niet perse nodig. Groetjes, Petra