Mijn zoontje krijgt flesvoeding / nutrilon omneo omdat hij erg slecht poepte en hier ook last van had, nu heeft hij 1 keer in de 3 a 4 dagen ontlasting, nog niet erg veel, maar hij heeft er geen last van! Nu weet iedereen dat nutrilon geen goedkoop merk is, en de omneo van nutrilon is nog duurder zo'n 13 euro per pak ongeveer, maar vraag me af of ik kan overstappen op bijv het kruidvat merk of etos merk. Hebben ze in die eigen merk voeding ook speciale net zoals de omneo van nutricia of is dat dan niet nodig? Of is het gewoon weer uitproberen? Ik ben namelijk niet zo van het uitproberen, omdat mn zoontje het op deze voeding erg goed doet, ben altijd weer beetje bang dat hij er dan last van gaat krijgen... Moet morgen naar t bureautje voor zn prikjes en zal het dan daar ook vragen... Hoor graag jullie ervaringen / mening hierover! Thx
Lastig. Ik zou idd even met CB overleggen. Wat ik weet van kruidvatvoeding is dat baby's daar beter van poepen. Ik weet alleen niet in welke varianten er zijn. In ieder geval hypoallergeen en voor hongerige baby's. Succes
oh oke dat hebben ze ook dan? Heb m niert zien staani n de winkel.... nou ben helemaal over gestapt, want wou rustig aan afbouwen en dan vermengen,maar kwam erachter dat ik een verkeerde voeding had gehaald nummer 2 van omneo, dus dez heeft ie 1,5 daf=g gehad....echt stom!!! schrok me ook rot dus gellijk overgestapt naar kruidvat nm 1. ook cb gebeld maar kon verder geen kwaad zei ze, ja moest er natuurlijk niet mee doorgaan....