opvolg melf nr. 2

Discussion in 'Flesvoeding' started by kirst78, Mar 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik las in een ander onderwerp dat je pas opvolgmelk nr 2 mag gaan gebruiken als de kleine niet meer dan 800cc drinkt en een voeding vervangen is door een groentehap. Is dit zo? Ik ben namelijk de opvolgmelk al aan het mengen met de standaard 1, zodat Jasmijn er langzaam aan went. Moet morgen ook naar het CB, maar was wel benieuwd hoe er hier op het forum over gedacht wordt. Jasmijn krijgt wel al een groente en fruithap, maar dat is nog lang niet voldoende om dat te vervangen voor een fles voeding. Ben benieuwd op het andtwoord.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Oh ik ben gewoon in 1 keer overgestapt toen Louise 6 maanden was en de bus met nr 1 op was. :(

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik ben ook in 1x overgestapt. Hij is juist minder gaan drinken doordat hij nr. 2 krijgt (en wat meer groente en fruit) dus ik zou gewoon overstappen als ik jou was.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Als ons pak leeg is gaan we ook gewoon overstappen. Het schijnt idd zo te zijn dat ze vanzelf wel minder gaan drinken omdat ze ook meer andere dingen krijgen en nr 2 meer schijnt te vullen, dus we gaan het gewoon proberen.

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik ben nu in de 'overgangsfase' en meng het. Dus eerst 5 schepjes 1 en 1 schepje 2, daarna steeds minder 1 en steeds meer 2. Zit nog wel wat te worstelen met het overgaan van 5 naar 4 flessen. Overigens gebruik ik omneo. het zou zo moeten zijn dat nr. 2 dikker is, maar het gekke is: het lijkt veel dunner! Maar ik zit nog niet op volledig nr 2, dus ik wacht het af.

Amber

6. HammyQ

HammyQ Actief lid

Jun 8, 2007
    115
    0
    0
    ben net bij het bureau geweest. was krap een week op volledig nr 2 (nadat ik een week gemixt had nog met nr 1) maar ze zit hier nog niet helemaal op de 800cc.
    Kreeg het advies om toch nog maar een pak 1 te kopen en nog maar te mengen totdat ze echt goed van de groente enzo eet.

Share This Page