Hoi! Mijn Nederlands is gemiddeld, maar toch slaat de twijfel toe . Wat bedoelt mijn werkgever hiermee? "De inhoud van jouw brief bespreek ik maandag a.s. met XXXX en aansluitend in het XXXX. Daarna zal ik al dan niet reageren." (de XXXX zijn voor herkenning) Het zinnetje "daarna zal ik al dan niet reageren" is toch misplaatst, of is het een typefoutje?
Hij wil kennelijk ruimte houden om dan te beslissen of hij wel of niet reageert. Misschien hangt het van de inhoud van je brief en de reacties af of en wanneer hij reageert?
sommige mensen schrijven zoals ze spreken en gebruiken veel 'spreektaal'. Misschien is het iemand die 'al dan niet' vaak gebruikt?
Het is wel een beetje gek, eigenlijk zegt hij: je krijgt een reactie, of je krijgt geen reactie. Huh?
Inderdaad: hij bepaalt nadat hij met de anderen heeft gesproken pas of hij op jouw brief zal reageren. Het klinkt niet heel 'positief' in ieder geval, was het een klacht die je gestuurd hebt?
Dit. Moest wel twee keer lezen. Er woord idd bedoeld. Wel of niet reageren na gesproken te hebben met andere. Echt weegschaal antwoord.
Ik vermoed dat hij je brief intern wil voorleggen, en zich juridisch indekt of hij er al dan niet zélf op terug gaat komen. Het komt op mij niet heel vriendschappelijk over, maar ik heb alleen ervaring met vrij informele werkgevers. Geen idee waar jouw brief over ging, maar het zou wel helpen in het beantwoorden van je vraag.