Eisprong na lucrin

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wens09, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    ik ben net klaar met 3 maanden lucrin en in afwachting van m'n cyclus. Kan er niet veel over vinden: hoe lang duurde het bij jullie voordat je een eisprong kreeg na de laatste injectie?

2. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ik heb 4 maanden Lucrin gekregen en bij mij lag mijn cyclus daarna helaas helemaal overhoop... voorheen was ik altijd regelmatig, nu had ik cyclussen van rond de 40 of 50 dagen. Direct na de Lucrin duurde het volgens mij 2 of 3 maanden tot mijn eerste menstruatie. Het leek op een soort ontpillen.. het heeft bij mij 8 maanden geduurd voordat ik weer een regelmatige cyclus had. Hopelijk is dit bij jou niet het geval! Achteraf baalde ik van de Lucrin, want de endometriose kwam ook weer heel snel terug.. het had bij mij dus weinig goeds gedaan. Sorry, ben niet heel positief

3. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Oei nee dat klinkt niet goed Toch bedankt voor je reactie hoor! Zou t dan zo lang doorwerken nog..? Na het stoppen met de pil (voor mn eerste zw) had ik al snel een cyclus. Hoop nu ook, want dit spul is toch wel een ander verhaal natuurlijk

Meer meiden met ervaring?

Zou t dan zo lang

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb ook lucrin gebruikt ter voorbereiding van de ivf. Maar ik mag absoluut niet menstrueren of zo min mogelijk. Dus geen ervaring van cyclus er na.

Hoe erg was de endometriose bij jou en wat is het verdere traject bij jou?

5. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik had een cyste en wat endo haarden op m'n blaas, bekken en eileider. Nog geen verklevingen. Ik ben geopereerd, alles is verwijderd en ik heb 3 maanden lucrin gehad. Nu wachten op cyclus en dan starten met iui. M'n eierstokken zagen er goed/actief uit. De arts was zeer hoopvol, maar ook omdat ik al een kind heb gekregen (natuurlijke weg). Toch vind ik t zelf erg spannend. Zo'n jaar vol teleurstellingen en slecht nieuws gaat je niet in de koude kleren zitten qua vertrouwen Maar dat begrijpen jullie hier als geen ander...

Hoop heel erg dat m'n cyclus geen maanden oo zich last wachten en dat we snel kunnen beginnen

Deel Deze Pagina