Vruchtbaarheidskruiden

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lilyam, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Hoi dames,

Ik was net even in een wanhopige bui en heb online vruchtbaarheidskruiden gekocht om mee te stomen en de bloem van Maryam/Maria.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik denk niet dat het verstandig is om ze te gebruiken tijdens de IUI behandeling, maar misschien tijdens de zomerstop. Dan is de fertiliteitspoli een maand gesloten.

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik zou niet zomaar wat gebruiken maar naar iemand gaan die het speciaal voor jou maakt.
    Heb ik ook 2 jaar geleden gedaan in combinatie met acupunctuur. (Moest je thee van maken. Echt heel vies :p)

Daarnaast zou ik meer op je eetpatroon letten en alle melk producten schappen.

Dat adviseerde mijn acupuncturist met resultaat ;) (en meerdere die ik ken).

Lilyam vindt dit leuk.
  3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Dubbel

4. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Heb vorig jaar ook kruiden van de acupuncturist gehad, maar die waren zo vies. Ik dacht als ik dit drink, ben ik nog verder van huis.

5. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Ik heb een x kruiden gehaald bij zo een marokkaanse vrouw met een voedingsadvies. Ik hield me niet helemaal aan de voeding K had 4 tp's gehad zonder resultaat. De 5e tp was ik wel zwanger geworden dat was na die kruiden. Wel een miskraam geworden. Maar het was een stapje dichterbij.. nu weet ik natuurlijk niet of het door de kruiden kwam of gewoon toeval.. het wat ook de eerste x dat ik de tp in een kunstmatige cyclus kreeg dus daar kan het ook mee te maken hebben.

Lilyam vindt dit leuk.
  6. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Wat een opluchting dat het de 5e keer gelukt is.
    Was het voedingsadvies geen koude producten nuttigen?

7. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Jaa het betekend in ieder geval dat ik wel zwanger kan worden dus was wel een opluchting ja.. ehmm ja het was een hele lijst ik zal het strax wel plaatsen.

Lilyam vindt dit leuk.
  8. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
  9. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Eetadvies

Pure Yasmine Herbs & Oils eetadvies

Wij raden je naast onze kruidenbehandelingen of kuur om een eet advies te volgen. Niet om af te vallen maar om je lichaam te zuiveren en te ontgiffen van alle groeihormonen, antibioticas en andere chemicaliën die in onze vlees en voedingsmiddelen zitten

- Eet geen bewerkte voedingsmiddelen. Geen diepvries maaltijden of snacks snoep, sausen en voedingsmiddelen die gevaarlijke E- nmrs bevatten.
    Eet zoveel mogelijk verse producten, het liefst biologisch en seizoensgebonden
    - Eet geen dierlijke producten en vetten, dus geen vlees, kip en andere vleeswaren geen zuivelproducten melk, eieren, yoghurt ect.Deze bevatten ingespoten groeihormonen en antibiotica.
    Biologische dierlijke producten mogen wel 1a 2 keer in de week.
    - Vermijd zoveel mogelijk suiker en producten waarin suiker verwerkt is. ( biologische honing, riet palm of kokos suiker zijn goede vervangers)
    - Probeer minder zout te gebruiken of kies voor natuurlijke zout zoals himalayazout etc. Te koop bij de Tuinen of biowinkels
    - Begin de dag met 2 eetlepels pure olijfolie, 1 uur voordat je gaat ontbijten
    - Drink 1 uur na het ontbijt anderhalf liter gekookt en afgekoeld water gedurend de dag
    - Eet 5 keer per dag 2 dadels, vijgen, amandelen of andere noten tijdens de gebedstijden.
    - Drink voordat je gaat slapen 2 eetlepels uiensap in een glas met gekookt en afgekoeld water. Voeg hierbij 1 theelepel (pure) honing. Laat dit mengsel een half uur staan en dan opdrinken.
    Drink en eet hierna niks meer tot de volgende morgen.

Mocht je roken, drugs of alcohol gebruiken dan raden we je aan om daarmee te stoppen of het te verminderen.

10. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Dank je wel!
    Toevallig ken ik een kennis van haar en die vertelde mij dat het bij sommige vrouwen helpt om zwanger te worden, maar dat er mensen zijn bij wie het niets doet.
    Ze is razend populair op Facebook en plaatst regelmatig successen. Alhoewel ik denk dat het aantal succesvolle zwangerschappen tegenvalt in tegenstelling tot het aantal klanten.
    Maar ik wil het best een cyclus proberen.
    Baadt het niet, dan schaadt het niet.

11. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Jaa er staan inderdaad veel succesverhalen op haar fb pagina.. soms
    Ook vrouwrn die al 10 jaar bezig zijn ofzo. Maar ik kan me voorstellen dat het niet altijd helpt soms is er ook gewoon een medische reden

Lilyam vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina