Hoii meiden Ik ben momenteel in het ziekenhuis ik heb bloed laten prikken en om kwart voor 2 moet ik terug op de poli zijn dan word er verder Gekeken. Ik hoop dat er niks aan de hand is en dat die kleine frummel mij gewoon niet lekker maakt. @deebje Jaa soms zijn ze hè aardig en soms tref je ze echt op het verkeerde moment lijkt wel. En dank je wel maar durf eigen lijk nog niet echt te genieten klinkt vreemd maar ben pas gerust geteld als ik de echo heb en een hartje Ie kloppen @zuuske Ja heb met lood in me schoenen staan bellen. Juist voor deze reacties. Tis mijn eerste echte zwangerschap dus ben dood zenuwachtig. En Door de ivf weet je niet of het nou Door de medicijnen of prikken komt. Of Door je zwangerschap. Dan voel je je zo onzeker. Ja drink bijna 3 liter per dag kom soms ook je neus huis hoor hahah
Niet druk maken om wat anderen van je vinden. Ik had net als muzieknootje een ernstige OHSS. 3 weken mee in het ziekenhuis gelegen. Zal je de details besparen.... Echt voor jezelf opkomen nu! (heb er overigens wel een mooi wonder voor terug uiteindelijk)
Ik ben blij dat ik toch gebelt het het zekere voor het onzekere. Ik heb alleen verschrikkelijke tintelende benen als in ze buig heeft iemand hier ook last van gehad? Over ee half uurtje moet ik op de polie zijn en dan hoor ik meer ben benieuwd ik hoop stiekem dat ze een echo maken en dat ik kan zien dat het vruchtje gied zit weet dat het erg vroeg is om waarschijnlijk wat te doen Hoop van zege dat alles goed is
Bloed uitslag is goed en geen vocht meer te zien. Ik moet nu opletten want ik heb dus de aanleg snel dikker te worden en alles komt Door de zwangerschap. Ze zag een heel klein zwart puntje om het zo te zeggen wat met 5 weken kan je het eigenlijk nog niet zien alleen een getraind oog. Ik zag het nieg echt moest echt heel goed kijken. En een fk van 27 mm in me eierstok maar dat was normaal ofzo. Alles zal er voor de rest goed uit. Nu op naar de 29 ste voor de echo om te kijken of alles goed is en het hartje zien kloppen Maymay
Gelukkig maar. Maar blijf gewoon voor jezelf opkomen he? Ook al was het nu niks, ik heb zelf ook vele momenten gehad (vooral vroeg in de zw) waarop ik er niks van vertrouwde (bloedverlies etc) waarop ik me een zeurmiep voelde maar toch blij was dat ik aan de bel trok. Gelukkig ben ik altijd meteen serieus genomen. Ik wens je veel geluk en een fijne zwangerschap.
Jaa als ik nu weer ergens mee zit bel in gewoon een vk op ipv het ziekenhuis. Ik weet idd dat alles goed is nu wachten op de volgende echo met 8 weken dan valt er meer te zien.. Maar nooit verwacht dat je zo vroeg in de zwangerschap je beroerd kon voelen.