Overstimulatie..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by firefly, Jul 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hoi meiden,

Vandaag toch maar naar het ziekenhuis geweest voor bloedafname en een echo.
    Uitslag, flinke overstimulatie..
    Mocht nu nog naar huis, zaterdag moet ik terug komen voor nog een bloedonderzoek en een echo.. indien geen verbetering of erger word ik opgenomen.
    Weet iemand hoelang z'n opname duurt, en zullen mijn bloedwaardes beter zijn zaterdag?
    Wie heeft ervaring.. vind het behoorlijk eng..

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik heb er helaas ervaring mee meid.
    Ik raad je aan protifar te halen bij de apotheker.
    Je verliest door de overstimulatie enorm veel eiwitten en die moet je lichaam eigenlijk weer aanmaken om over de overstimulatie heen te komen.
    Dus dat is al stap 1 ;)
    Of je bloedwaardes zaterdag beter zullen zijn kan niemand je zeggen.
    Bij mij gingen ze dramatisch slechter ik heb hierdoor 7 dagen op het zh gelegen.
    Iig heel veel rust houden!
    Het enige verschil is dat de meeste zh zeggen veel drinken en mijn fert kliniek net niet.
    Want volgens hun beland dit vocht in je buik en niet je bloed.
    Doe lekker rustig aan!
    xxx

3. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Dank je wel wondertje.. denk zelf ool dat het niet beter word..
    ben vooral bang, heb nog nooit in het zkh gelegen..

4. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Verder iemand ervaringen?

5. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    hi firefly. ik heb er zelf geen ervaring mee , dus ik kan je helaas niet helpen. maar wil wel graag weten hoe je er achter bent gekomen dat je overstimulatie had. had je pijn of iets?
    Veel beterschap en hopelijk hoef je niet opgenomen te worden..

6. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Mijn buik begon ineens gehoorlijk op te zwellen en ik had pijn aan mijn eierstokken, en pijn in mijn buik na inspanningen. Sinds gisteren heb ik last van duizelingen en soms ineens erg misselijk..
    Ik ben verder niet aangekomen en geen hoge temp, daarom heb ik niet gebeld..
    Die duizelingen zijn eigelijk de stap geweest, en omdat ik moest van hubbie..
    Bedankt voor je reactie !

7. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    oooeh... nee dat klinkt niet goed allemaal. wat goed dat je mannetje je gestuurd heeft. Snap het wel hoor, je wil niet zomaar voor elk wissewasje gaan bellen. maar in dit geval wel goed geweest. Hoop dat je snel opknapt !

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey,

ik lees net de bericht.
    ik ben vandaag naar het zh geweest voor iui 3 en mijn 1e fm meting door de vakantie.....kijken we dus....2 follikels van 30mm...dus veel en veel te groot!!!! ook overstimulatie!!!!
    nu lees ik dat jij ook duizelig bent..?
    ik heb dat gisterenavond echt heel erg gehad dat ik dacht dat ik van mijn stokje afging........en vandaag nog maar een beetje en begin ook wat buikpijn te krijgen...komt die hierdoor??
    hij heeft verder helemaal niks gezegd over rusten e.d. ik moest vandaag wel meteen bloedprikken en woensdag nog een keertje en donderdag belt hij me op.....??

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    hier ook overstimulatie gehad. was in de beginfase. maar had goed last van me buik en kon niet fatsoenlijk zitten. bij de tp zagen ze het wel. en ik moest veel drinken en heb veel rust gehouden. heb uiteindelijk 2 weken niet gewerkt en plat gelegen op de bank want kon niet eens een gewone broek aan.

sterkte in iedergeval!!!!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    maak me gek...wat moet ik nou dan????

voel me ook vandaag helemaal niet zo lekker eerlijk gezegd.....

Share This Page