heeeeel lang vloeien:(

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamatje77, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Hoi verloskundigen,
    Dat ik nog bv gaf gebruikte ik cerazatte. Toen de eerste 3 weken lichte afscheiding gehad, daarna werd ik niet meer ongesteld. Dat ik met de bv gestopt was weer de gewone pil gaan gebruiken, deze heb ik 2 maanden geslikt en toen pas een stopweek gehouden. Pas na een paar dagen in me stopweek kreeg ik donkerbruine afscheiding een paar dagen toen was het alweer over. Maar toen ik ong aan me derde week slikken was van de pil begon ik weer te vloeien..dit duurt nu al vanaf 4 april tot nu...bijna 3 weken dus...heb ook veel een pijnlijke buik en rugpijn. Iedere keer wanneer ik denk het stopt begint het weer. Omdat ik heel veel klachten had die leken op een eerdere miskraam me hcg laten prikken die was kleiner dan 2 al heb ik wel het gevoel dat dit een vmk is geweest door de pil heen. Nu had ik een stopweek moeten houden...maar aangezien ik al vloeide nu weer doorgeslikt. Na deze stop ik wel weer. Nu maak ik me veel zorgen over het langdurige vloeien en de pijn die ik met vlagen heb..me ha doet er niets aan...maar wat kan het zijn? Toch niet gezond lijkt me!! Zou je een inwrndige echo aanraden??

Bedankt alvast!!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Het kan komen door het overschakelen van pil op pil zonder een stopweek te hebben na 3 wkn.
    Misschien is het goed om even te stoppen met de pil en een menstruatie te krijgen zonder pil, zodat je lichaam het even zelf kan reguleren, want het lijkt wel of die van slag is door alles van slikken en na de zwangerschap.

Groetjes Ineke

Share This Page