Hallo mama's, Op het moment lig ik al bijna een week in het ziekenhuis met een flinke overstimulatie. Gelukkig ben ik wel zwanger! En als alles beter gaat mag ik volgende week naar huis. Nu vroeg ik me af hoelang duurt het herstel als je weer thuis bent? En mag je wel weer wat doen als je thuis bent? Verliep de zwangerschap verder goed? Liefs Firefly
Ja! Ik volgde je al bij het onderwerpje overstimulatie, maar zie dat je er nu "en zwanger" aan toe hebt kunnen voegen! Kan je niet helpen met je vraag, maar wilde je wel even feliciteren! En gauw naar huis en herstellen...en broeden!
Alweer een week ziekenhuis, jeetje. Ik had destijds bij Aiden ook overstimulatie, maar niet zo erg als jij gelukkig. Moest heel veel drinken (4 liter op een dag) en mijn bloed (was al stroperig) werd elke dag gecontroleerd. Volgens mij heb ik er een paar weken last van gehad en toen ging het beter. Zwangerschap verliep verder gelukkig uitstekend. Hoop dat je gauw naar huis mag.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel rot in het ziekenhuis. Ik heb ook een week in het ziekenhuis gelegen met overstimulatie maar had geen terugplaatsing gehad daardoor. Ik had er op dat moment weinig last van, ben toen ik uit het ziekenhuis kwam na een paar dagen weer gaan werken. Dat was toch iets te snel denk ik, ben wel een maand of 2 vermoeider geweest.
Hi Firefly, ten eerste super gefeliciteerd! Ik kan je helaas niet helpen met je vraag hoe snel het over gaat maar wel dat je gewoon heel veel zult moeten drinken. Ik lig nu al een paar dagen de hele dag op de bank omdat ik ook overstimulatie heb, gisteren heb ik de punctie gehad en bleken er wel geteld 29(!) eitjes in te zitten waarvan 21 volgroeid en de anderen zijn ook waarschijnlijk gewoon bruikbaar. Nu was ik benieuwd, had jij dit ook? wat heeft de dokter toch doen beslissen om hiermee door te gaan? Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo en een bloedtest en ik hoop eigenlijk zooooo erg dat de dokter zegt dat ik gewoon de terugplaatsing mag krijgen maar ben stiekem ook wel beetje bang voor de gezondheids problemen die dit mogelijk met zich meebrengt, hopelijk kun jij dan iets vertellen over hoe het bij jou liep. Alvast heel veel beterschap en ik hoop dat je snel naar huis mag, en dan lekker zwangeren zonder problemen! Liefs, Hopefulness