Overstrekken aan het eind van de fles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    @ Juud: ik hoop dat het helpt meid! Succes!

    IK heb sinds gisteren de Normaal weggedaan, ik geef nu alleen maar Comfort en het drinken gaat al stukje beter. Moet niet te vroeg juichen, maar ze heft gister toch de 600 cc binnengekregen!
     
  2. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zou gewoon stoppen als ze weg begint te draaien, want volgensmij is ze gewoon vol.
    Hier het was het zelfde probleem en flesje hoeft echt niet leeg!

    Zou het in ieder geval proberen.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha jaja, na 100 cc vol zitten? No way, ik zie/zag gewoon dat Justin wel honger had, maar t leek alsof ie niet meer 'wist' hoe t moest of zo.. heel vaag.. Met veel geduld en doorzettingsvermogen krijgt hij nu 150/5 leeg en soms meer. Wij hebben álles geprobeert, ook n osteopaat.. helpt niet.. :cry: Nou ja, nog ongeveer n klein half jaar en dan hoeft fles geven niet meer!
     
  4. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Uit ervaring weet ik dat kinderen erg vervelend van worden en ook op den duur helemaal niet meer de fles wil hebben door dwangmatig de fles leeg drinken en als ze nu 5 keer 500ml binnen krijgen is al voldoende.

    Maar je kunt er ook moeilijk in gieten en met meisje die is pittig zat om het aan te geven dat ze zat is.
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin komt/kwam hier nét aan (de 500), ik zou er ook geen probleem van maken.. zag ik niet dat hij nog steeds honger heeft/had.. Maar dat heeft ie wél, dus tja.. dan even volhouden en doorgaan tot de 150 en dan stoppen.. Een soort tja tussenweg zoeken. T cb zei ook te stoppen als hij weigerde, dit heb ik een aantal x volgehouden en toen was ie zo over de rooie (en dit is hij nooit) en had zo'n honger.. arme schat. Nou ja nog ff doorbijten.
     
  6. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ah oke dan was het bij jou net een ander verhaal dat hij nog honger had.
    Bij mij is ze gewoon tevreden kindje ook als ze een stop geeft
    Zo zie je maar weer ieder kind is anders met een bepaalde reactie
     
  7. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb Siem nu 5 keer een mix van Friso preventief HA en Friso Comfort gegeven, maar ik zie nog weinig verschil. Het spugen is zeker minder, maar ik heb het gevoel dat hij nog steeds krampjes heeft. Hij overstrekt nog vaak. Het drukken en kreunen lijkt echter wel iets minder te worden. Ik geef er overigens nog wel druppeltjes tegen krampjes bij, want ik wilde dat niet ook veranderen. Ik ga dat weglaten als hij aan deze voeding gewend lijkt.

    Wat me opvalt is dat zijn darmpjes ontzettend rommelen nu en hij laat nog veel meer scheetjes dan voorheen. Ik kijk het even aan, maar vraag me idd af of hij niet gewoon normale voeding moet krijgen.

    Gelukkig drinkt hij wel gewoon zijn flessen van 135 cc (incl. poeder) helemaal leeg.
     

Deel Deze Pagina