lekker genieten van mijn dochter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dorianne, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochte is 8,3 maanden en sinds 2 weken valt ze bij elke pap fles in mijn armen in slaap...
    Ze is een moeilijke slaper geweest al vanaf het begin dus ik kan hier zo van genieten, ik kan dan uren blijven zitten/hangen/liggen met haar op mijn armen.

Ik vindt het leuk om dit even met jullie te delen :D

2. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Wat heerlijk voor je. Dat zijn nu echt geluksmomentjes!

3. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Meid dat is echt heerlijk voor je joh! Lekker volop van genieten net zolang het duurt!!

'vroeger' viel ze ook altijd gelijk na de fles in slaap, oh oh wat was dat zalig. Lekker in de zomer met een hempje aan. Z'on warm hoopje mens in een rompertje compleet stoney-maloney tegen je aan liggend! De hele wereld kon mij gestolen worden.

Dus genieten maar!!!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhh wat heerlijk!!

Mijn dochter doet dat ook al zo lang niet meer.. maar toevallig vorige week heeft ze een keer anderhalf uur op mijn arm geslapen!
    Ze was flink ziek (40gr koorts).. dus het was wel dubbel, maar toch heb ik er enorm van zitten genieten...

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker van genieten hoor! Er komt een tijd dat ze het niet meer doen en ook echt niet meer willen....

Mijn dochter viel altijd bij mij in slaap, en kreeg daar vaak commentaar op, maar intussen wil ze 9 vd 10 x niet emer in slaap vallen bij mama maar moet ik haar wakker op bed leggen... en dan kan ik dat best jammer vinden. Dat heerlijk na knuffelen na een voeding, met dat slapende lijfje... heeeerlijk.

6. misa

misa Niet meer actief

Ooh heerlijk...! Hier wel een hele goede slaper, maar sinds hij zo'n 2 maand is, alleen maar in bed/ wandelwagen of iets dergelijks... Dus niet meer in mijn armen... :)

Deel Deze Pagina