Toen Sanne s'morgens nog een dutje deed ging ik me snel douchen. Nu wil ze s'morgens dus niet meer even slapen. Ik leg haar wel even in haar bedje tegen half 9/9 uur zodat ik mij even kan douchen. Ik kan haar niet alleen beneden laten, dat vertrouw ik niet en ze haalt dan mijn hele kasten leeg . Maar als ik haar nu dus even in haar bedje leg dan krijst ze de hele boel bij elkaar. Hoe doen jullie dat toch? Sanne is tegen 7 uur wakker, ik zie het eigenlijk niet zitten om er al om half 7 af te gaan en me dan te gaan douchen.
Als ik wil douchen als Alyna wakker is neem ik haar gewoon mee in de badkamer. Dan zit ze daar met de badeendjes te spelen. Of ik douche 's avonds, als ze in bed ligt.
Soms douche ik al voordat meneer wakker is (hij is af en toe een echte langslaper! of ik moet er gewoon vroeg uit voor m'n werk). Of m'n vriend en ik verdelen het; de een doucht terwijl de ander met hem ontbijt. Gemiddeld eens in de 3 dagen gaat meneertje mee onder de douche. En soms heeft hij pech en moet hij gewoon wakker en al in bed wachten tot ik klaar ben met douchen.
vamorgen meneer verschoond, fles gegeven en op bed gelegd en snel gaan douchen.... meneer was aan het krijsen. meestal leg ik hem in de box... daar wil hij nog best even in en dan zorg ik ervoor dat er niet teveel speelgoed in ligt.
Ik douche met de badkamerdeur open en met m'n zoontje in de box op de overloop. Overigens zit ie bij ons ook vaak in zijn bedje bij wijze van box, met wat speelgoed en boekjes.
ik docuhe meestal savonds als de kinderen in bed liggen. en anders neem ik dr mee onder de douche even in bed leggen werkt hier ook niet hoor. of ik neem dr gewoon mee na boven en maar hopen dat ze niets uitvreet en zorgen dat je heel snel klaar bent haha
hier gaat ze even in de box met wat speelgoed. Meenemen in de badkamer is hier geen optie omdat het maar een krap hokkie is met een open douche.
Fenne heeft een speelhoekje boven. Ik laat de badkamerdeur open en zijn wandelt dan boven dus een beetje rond, soms komt ze op de badkamer spelen, meestal zit ze gewoon even in dr speelhoekje. Ik douche dan niet heel lang natuurlijk en steek ff een hoofd op de hoek als ik dr niet hoor... komt ook regelmatig voor dat ik pas douche als Fenne dr middagslaapje gaat doen hoor ... als ik nergens heen hoef 's morgens dan loop ik prima in mijn joggingbroek!
Ik nam hem altijd mee de badkamer in, ik zette hem in zo'n badring en die zat vast met zuignappen op de grond. Wat speeltjes erbij en hij vermaakte zich wel even. Nu is hij bijna 2 en loopt hij vrij rond boven, vaak kijkt hij even tv als ik ga douchen.
Als ik s ochtends douche en Yelena is wakker, zet ik haar in de badkuip met wat speeltjes. Als een soort box. Maar eigenlijk is mijn streven om 's avonds te douchen. Veel relaxter.
Als ik overdag ging douchen ging hij in de wipstoel mee naar de badkamer. Toen hij daar niet meer in bleef zitten ging hij in zn badje en ik douchen. Nu zit hij in de box of ligt hij in bed als ik douche
Ik douche of 'savonds als hij al slaapt, of leg hem even in zijn bed of als hij net wakker is en nog ligt te mummelen. Als hij even in zijn bedje moet en wakker is, is hij soms wel boos maar meestal speelt hij lekker met zijn knuffel en wat speeltjs. Hij kan goed zelf spelen ook in de box, dus zijn bedje vindt hij ook meestal leuk om te spelen. Ik sta nooit lang onder de douche, dat is teveel van het goede.
ik douche meestal s'avonds of s'ochtends als m'n vriend nog thuis is, en anders zet ik martijn met zijn wipstoeltje met speeltjes bij de deur van de douche (we hebben een hele kleine badkamer, alleen een douche en wasbak).
Sanne mee in de badkamer is eigenlijk geen optie, deed ik weleens maar madam trekt het deurtje van de badkamermeubel open en gooit alles eruit. Kan ook gewoon wel achter mijn vriend aan mij douchen om 7 uur, dan moet ze maar ff wachten. Ben meestal wel zo klaar. Bedankt voor jullie reacties.
Ik zette Sophie altijd in haar bedje met wat speelgoed,en steeds tegen haar kletsen...ze heeft ook een tijd gehad dat ze het op het krijsen zette....maar toch vol gehouden ( duurde 2 weekjes )...s'avonds douche was toen geen optie want om elk kickje werd ze toen wakker....