Helder vocht spugen!

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by MamaBianca, Mar 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Hallo,

Esmee is vandaag precies 12 week. En ze spuugt ontzettend veel. Alleen geen melk, maar helder vocht. Het komt er ook telkens met een boogje uit en het gaat de hele dag door. Wat kan dit zijn? Als het er uit komt trekt ze daar een heel ongemakkelijk gezichtje bij, maar verder huilt ze niet. Ze is ook een ontzettend tevreden meiske.

Ik heb al wel eens voeding met nutriton gehad en dat hielp ook tegen het spugen, maar zij raakte daar ontzettend van in de diaree dus dat gebruik ik niet meer. Kan ik wellicht een andere voeding gebruiken waar geen nutriton inzit?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je hebt ook voeding tegen veel spugen. Je kan dit proberen. De kans zit er wel in dat ze ook hier eerst diarree van krijgt...darmen moeten vaak even wennen aan een nieuw soort voeding.

Ilja

3. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Bedankt voor je antwoord. Ben gister ook weer even voor de zekerheid bij de huisarts langsgeweest en ik heb Zantac gekregen. 2x per dag 0,5 ml. Dus hoop dat het nu wat minder gaat worden anders moeten we naar de kinderarts.

Share This Page