Ik neem alles terug meiden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Foxter, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

In het topic over zindelijk worden, hield ik bij hoog en laag vol dat ik mijn dochter pas na haar 2e verjaardag op de pot zou zetten.

Nou, ik neem alles terug!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag kom ik op het kdv, en ze laten daar de kindjes voor ze naar huis gaan allemaal nog even plassen (degenen die zindelijk zijn of ermee bezig zijn). Ik sta nog even te kletsen met de leidsters (vriendinnen van ons) en S stond bij de kindjes te kijken die op het potje gingen. Een kindje was klaar de leidster waste de pot en zette die weer neer. S ging aan haar broek frunnikken, uiteindelijk kreeg ze haar broek naar beneden. De leidsters zeiden, zullen we het voor de grap is proberen? Dus ik zette haar op de pot, en wat denk je??? Mevrouw plast!!!!!! En daarna stak ze direct haar hand uit voor de beloning! (alle kindjes die op het potje gaan krijgen wat lekkers, een stukje banaan bijv, ookal doen ze niks)

Ik stond dus helemaal :$:$:$:$:$:$:$

Van de week maar is even een potje halen dus :D Dochter heeft het begrepen door te kijken naar de rest! Nu kan dit natuurlijk ook toeval zijn, dan is het ook goed, maar ik ben er helemaal een beetje ondersteboven van!

Groetjes :D

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    hahahaha wat leuk!! Goed van je dame hoor! Merk op mijn werk (ook kdv) dat meiden vaak sneller zijn dan jongens.

Mag ik vragen waarom je haar niet voor haar 2de verjaardag op het potje wilde zetten dan?

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Super toch!! Ik vind het wel lachen dat ze je helemaal verbluft heeft. Nu doorzetten he!

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Omdat een paar vriendinnen (lees 2) hun kinderen echt dwongen om zindelijk te worden, met als gevolg dat de ene nu 3 is en nog niet zindelijk, en de andere 4,5 is, en niet zindelijk.... De ene begon met trainen toen haar zoontje 11 maanden was :( en de andere toen haar kind 14 maanden was.

Ik was hierdoor echt bang om te vroeg te beginnen en het te verpesten. Maar we gaan nu gewoon starten, en dan zie ik het wel, als het toch niet lukt wachten we gewoon een paar weken voor ik het nog eens probeer. Door deze slechte voorbeelden vind ik het zindelijk worden spannender dan mn dochter geloof ik :)

5. tulip

tulip Niet meer actief

knap hoor!!! Nu rustig doorzetten.

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

:D Ik lig hier helemaal dubbel!!!! :D

Overigens begonnen mijn ouders er gisteren over. Ik scheen al voor mijn 1e verjaardag op een potje te gaan. Ik verklaarde ze voor gek.

7. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Wat een slimmerik! Alles voor een stukje banaan :D! Hahaha

Knap hoor. Succes ermee verder :)

8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Haha wat leuk!
    De oma van mijn man vertelde trots dat haar dochter( mijn schoonmoeder dus) al met 13 maanden zindelijk was!! Ik wist niet wat ik hoorde zoooo snel?Hoe is dat mogelijk? Ik merk aan Mautje echt niet als hij moet plassen... poepen dat is een ander verhaal dat harde gekreun en gepers en een rood hoofdje vertellen meestal wel genoeg hihi

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat geweldig! En precies, dwingen naar het potje te gaan is wat anders dan oefenen of gewoon motiveren, het gebeurt pas als ze er klaar voor zijn. Maar knap hoor van je meisje, en ze ziet die andere kindjes gaan en dat vinden ze vaak ook al prachtig, dat ze net als de 'grotere' kindje op het potje of de w.c. gaan.

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Okee dan kan ik het me voorstellen. Maar als kindjes het zelf aan gaan geven, dan zijn ze er echt klaar voor hoor ;)

Deel Deze Pagina