Dankjewel drieka! Jazeker zal hij hiervan leren. Het doet gewoon pijn dat deze ziekelijke mensen niet aan de kinderen denken. En dat mijn ex man zo kan praten na alles wat hij gedaan heeft bij mij. Het blijft je moeder maar pik je dan ook echt alles wat ze zegt en doet bij je eigen kinderen? Ik snap dat gewoon niet.
Zo goed van je!! Je moet maar denken: vanaf vandaag wordt alles anders, en ik laat me niet meer treiteren en op de kast jagen! Ben echt blij om te lezen dat je de stap hebt gezet! Girllllll Powerrrr!
Met alle respect hoor. Maar wat ik niet snap hoe zo jij dan die verrotte ex van je belt om te klagen over zijn verrotte moeder? Gewoon negeren die handel en blokkeer haar nummer. (hormonen)
Hai emo, Nee had hem gemaild van kijk waar ze bezig en van heb jij mijn nummer aan haar gegeven. Ja girlpowermumija!!! Zo voelt het ook,ik krijg eindelijk een beetje gerechtigdheid tenminste dat ik de stap heb genomen. Volgens de familie is hij goed gelovig heeft een baardje en is hij perfect ahum.