Overstuur wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debke83, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PapaHarm

PapaHarm Nieuw lid

20 jan 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,
    Onze kleine man is nu net 7 maanden geweest en huilt ook vaak 's avonds en 's nacht helemaal overstuur. Niks helpt, flesje water, knuffelen wiegen lopen zingen speentje, helemaal niks. Wat kan dit nou zijn?

2. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoort er volgens mij gewoon bij... misschien een droom?
    Wij gaan er dan naast zitten en zingen bijv een liedje. Is een fase, gaat vanzelf weer over, maar vervelend is het wel!

3. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ik denk nog steeds tandjes dan. Probeer paracetamol en kijk dan eens of het beter gaat die nacht..

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Sinds 2 nachten is Juul ook 's nachts rond 03:00 wakker geworden, compleet over de emmer. Dit heeft ze nooit gehad eigenlijk, en als ze al wakker werd, was het snel te verhelpen met haar speentje en een lekkere knuffel. Nu helpt helemaal niks. Knuffelen niet, speentje niet, rondlopen niet, liedjes zingen niet, flesje niet. Ze is niet te kalmeren! Vannacht is ze uiteindelijk tussen ons in in slaap gevallen. Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van tussen ons in laten slapen, wil niet dat ze daaraan went en haar eigen bedje niet meer als veilig ziet. Maarja, met een krijsend kind laat ik m'n principes wel eens varen. Ik wil haar ook zo graag troosten.

Heb geen idee wat er aan de hand is. Ze heeft nog geen tandjes en ik zie ook nog geen sporen daarvan...

5. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Schijnt maanden tevoren al pijn te kunnen gaan doen. Mijn dochter heeft twee maanden voordat ze doorbreken er al last van

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oh is dat zo?? Ik dacht, ik zie niks, ik voel niks... Op een of andere manier "helpt" het wel een beetje als ik een reden heb voor haar huilen. Vooral omdat ik haar nu ineens zo moeilijk kan troosten (voorheen was ze gelijk stil als ik haar knuffelde).

7. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Daar heb ik idd ook lang mee geworsteld; ik begreep niet wat er dan was dat ze zo hysterisch was 's nachts een paar keer. En toen, heel onorthodox misschien, heb ik gewoon een keer een Sinaspril (paracetamol 120 mg) gegeven van te voren want ik redeneerde: slaapt ze nu wél goed, dan heeft ze dus gewoon pijn. En ja hoor, ze sliep meteen zonder huilen de hele nacht, zelfs dwars door oud en nieuw. Nou, toen was het wel duidelijk. Maar de meeste pijn heeft ze als ze op doorbreken staan, maar dat dat het geval was, kwam ik eigenlijk pas achter toen ik ze al voelde. Voor die tijd wist ik niet eens dat ze onderweg waren; ik zie het nooit zo goed bij haar... Het was wel een enorme opluchting toen ik wist wat er was!

8. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ja hoor hier ook gehad en nu zit ik weer in zo'n periode. Gillend wordt hij wakker. Meestal is een speentje en een kus voldoende en slaapt hij gelijk weer;. Maar soms dan moet ik hem er echt uithalen even kroelen en dan weer terug in zijn bedje.

9. misa

misa Niet meer actief

Zoals ik de verhalen lees, denk ik ook tandjes.
    Even erbij gaan zitten en troosten. :)
    Debke: hoe gaat het nu met je kindje?

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hebben wij ook gehad en na 2 weken was ik helemaal op...
    Wat bleek fleur had dubbele oorontsteking in 2 dagen alletwee de oortjes gaan lopen helemaal vies en pussig arme schat had gewoon oorpijn.
    Heb van de dokter ook de tip gekregen gaan ze vanuit slaap ineens heel hard overstuur krijsen kan het heeel goed oren zijn!

Deel Deze Pagina