Ik zie geregeld dat er bij onderwerpen enkele discussies zijn over moeders die positief zijn over hun kids en andere die daar dan slecht op reageren (of dit terrecht is of niet laat ik hier maar in het midden ) De discussie heeft dan vaak niks meer met de oorspronkelijke vraag te maken. Hier kan je dan al je trots en positieve verhalen kwijt! Ik ben trots als ik mijn zoontje wakker wordt en hij dan naar me lacht! Ook al heeft Thomas net zijn hele romper en broek onder gepoept (terwijl ik hem net in bad had gedaan :x) ik ben dan toch trots als dat kleine mannetje lachend naar me kijkt terwijl ik hem verschoon. Ook ben ik er trots op dat als ik na een lange strijd Thomas in slaap heb gekregen. Heel cliché hoe zwaar het ook af en toe is het is het dubbel en dwars waard!
Hahaha goed topic Eens wat anders dan klagen (al hoewel dat vaak wel oplucht) Ik ben supertrots dat Tygho mij wil helpen in huis! Hij pakt doekjes om de tafel te poetsen(niet altijd een schone maar het gaat om het idee) Als ik stofzuig gaat hij met een swiffer handstoffer een beetje poetsen. En als ik hem vraag iets terug te zetten/ op te ruimen zet hij het precies zo terug zoals het was!
Ik ben supertrots dat: - mijn zoontje altijd zo vrolijk is. Hij doet alles met enthousiasme voor tien. Heerlijk om te zien. - mijn zoontje soms net zo serieus kan kijken als hij ergens mee bezig is als ik. - mijn zoontje overal in geinteresseerd is. Net een jonge onderzoeker. - mijn zoontje zo goed eet. Hij doet eigenlijk nooit moeilijk en eet alles binnen tien minuten op. - mijn zoontje met ruim zes maanden al zat, kroop en stond. En dat hij nu als een speer langs de bank loopt en achter de bijzettafeltjes de kamer doorsjeest. En dat allemaal met een grote smile op zijn gezicht. - mijn vriend zo'n lieve vader is. Prachtig om te zien hoe die twee nu al vier handen op een buik zijn. - dat mijn zoontje toch lekker rustig met mij een boekje kan lezen voor het slapen gaan, terwijl hij de rest van de dag zo druk bezig is. Blijkbaar kan hij dus wel rustig zitten, haha. Ach, ik ben gewoon supertrots op hem! Met de dag houd ik meer van hem, echt ongelooflijk dat moederschap.
Oh joepie...lekker genieten van de verhalen en stiekem een beetje opscheppen... Ik ben er heel trots op dat mijn dochtertje is gaan lopen.. Ze had fysio omdat ze alleen op haar billen schoof.Op vakantie (4 wkn geleden) is ze toch maar gaan kruipen opeens; echt ze kroop zo weg of ze niet anders gedaan had. 3 weken geleden ging ze opeens bij de bank los staan en langs de tafel lopen. 1,5 week geleden deed ze 3 stapjes tussen mijn vriend en mij en nu sjouwt ze LOS t hele huis door; kan zelf van de grond af gaan staan en loopt dus gewoon; ongelooflijk Ook kletst ze ontzettend goed; ze zit nu tussen de 30 en 40 woordjes. En ze zegt 2 woorden zinnetjes (mama nee, papa die, nie bad (niet in bad), enz). Wat een groot kind heb ik nu opeens. Maar t meest trots ben ik toch als ik haar vast heb, ze me helemaal verliefd aankijkt en zucht 'oh mama' en me knuffelt
Ik ben altíjd heel trots op onze lieve kleine meid Bijvoorbeeld: - Als ze zo lief lacht - Als ze duidelijk oog heeft voor haar omgeving - Als ze reageert op mijn stem - Als ze huilt.. Baby's huilen en hoewel het soms de spuigaten uitloopt: toch trots dat ze een lieve baby is! - Als ze zit te genieten in het grote bad!
Ik ben trots op haar mooie grote bruin/blauw/groene ogen. Het is maar net hoe het licht valt, elke keer zie je een andere kleur. Zoals ik elke dag weer wat nieuws aan haar ontdek. Mooie metafoor he. Trots op haar kuiltjes in haar wangetjes, haar guitige bekkie, haar vrolijke karakter, vermogen om zich aan te passen aan nieuwe situaties, haar lekkere eetlust, haar gevoel voor ritme- ze trommelt overal op en mama is zelf drummer , haar driftige karaktertje als ze iets niet mag want er zit echt een koppie op en gewoon omdat zij ons liefdeskindje is. Zo!
Ik ben trots op mijn mannetje omdat: - hij zo mooi kan lachen en je dan "verliefd" aankijkt - hij zo gezellig is, met zijn geklets - hij een allemansvriendje is - hij (bijna) altijd vrolijk is - hij zoveel vreugde geeft in mijn leven - hij nu al eigenwijs is - hij van zijn voorkeurshouding af is, waardoor hij geen helmpje hoeft! - hij zo goed slaapt (sliep vanaf 4 weken door en geen nacht wakker geweest) en dat hopelijk ook zo blijft!
Ik ben super trots op mijn tweeling omdat ze 3 maanden te vroeg geboren zijn en nu alles heel goed doen. Ze zijn bijna 1 jaar, en ze groeien als kool en hun ontwikkeling gaat ook heel goed. Dus ja ik ben verschrikkelijk trots op mijn kereltjes!!!
Ik vond het geweldig dat pas een buurman die 10 weken geleden een zoontje heeft gekregen tegen me zei.Ik hoop dat het net zo`n leuk knulletje word als die van jullie!! Ik was toen zo trots op ons manneke!
leuk topic! Ik ben mega trots op mn zoontje Damian! We zijn vorige week op vakantie geweest met vliegtuig naar Mallorca en hij deed het uitstekend!! Geen enkele keer moeten huilen in het vliegtuig. Veel kids naast ons en achter ons bleven maar huilen (heel zielig ) ik gaf er nog een paar als tip dat ze volgende keer een flesje mee moeten nemen ofzo, zodat je uk kan drinken en zo de druk op de oren kwijt is. Veel waren gewoon slecht voorbereid, of zelfs helemaal níet voorbereid. Ben niet alleen trots op Damian, maar ook beetje op ons zelf. Kreeg zelfs de vraag: Hoe doe je dat toch?! van een moeder waar het kindje heel hard aan het huilen was. Ik ben ook trots op Damian dat hij heerlijk kan door slapen snachts ! Afgelope ancht heeft hij bijna 10uur geslapen!! hij ging om 23.00 zn bedje in, werd half 3 wakker voor fles, werd half 8 wakker voor fles, en werd toen pas om 11uur weer wakker. Heerlijk! En zodra hij wakker word en ik bij zn bedje kom, zie ik weer die heerlijke lach van hem. en dan smelt ik gewoon helemaal weg O meiden sorry voor mijn geslijm over mn zoontje maar ik heb echt een voorbeeld kindje al zeg ik het zelf. Blijf het ook steeds weer horen van anderen hoe veel geluk wij hebben. Nooit huilen, alleen als er echt iets is, geen griepjes, rare vlekjes of dingetjes. Slaapt op rug, buik, zij alle kanten en heeft dan ook geen palt hoofdje ofzo. Hij is geboren via keisersnee en had laatste uurtjes in mn buik héle laage hartslag dat hij snel gehaald moest worden, maar van dat heeft hij totaal niks over gehouden gelukkug. Eet als de beste, heeft soms wat last van niet kunnen poepen maar als dat het enige is mag ik flink in mn handjes knijpen Hier fototje van mijn koning
Ik ben zo trots dat Damien gisteren in de dierentuin niet ÉÉN keer gehuild heeft, de hele dag niet! Ik was bang dat het er savonds allemaal uit zou komen, maar ook dat is niet gebeurd! Allemaal huilende, krijsende en schreeuwende kinderen in de dierentuin, maar mijn lieverdje keek vol interesse naar alle dieren (met een kleurtje dan, neushoorns enzo kon ie nog niet volgen ) en vond het allemaal even geweldig!
Jaaaa eindelijk een opschep topic, hahaha Ik ben übertrots op mijn zoontje omdat hij zich razendsnel ontwikkelt..overal gaat staan, rondlopen aan 1 hand, gaan zitten, zodra er muziek op is begint te dansen... alles erop en dr aan , dehele dag door MAAAAAMAAAAA roept (smelt), en natuurlijk de aller- allerknapste is met zijn prachtige kijkers!! Bekijk bijlage 14003
- Ik ben super trots op ons ventje dat hij eindelijk zijn plekje op deze wereld gevonden heeft. - Ook al was hij te vroeg geboren en ziek, nu op zijn pufjes na helemaal gezond is! - Hij een temprament volle baby is. Hij weet heel goed wat hij wil en niet wil. - Hij het ondanks dat hij het papa en mama soms heel moeilijk maakt, toch de allerliefste, knapste baby van de wereld is! - Hij ookal lukt het hem vaak niet, toch blijft oefenen om te kruipen. - Hij eindelijk van 7 tot 7/8 slaapt. - Hij zonder problemen ging slapen zonder puckababy. - Hij al terug zwaait, als je naar hem zwaait en Dag zegt (heel schattig!!). - Hij en echte krachtpatser is, hij gebruikt de babygym als buikspier apparaat (hahaha). - Tja zo kan ik nog wel even door gaan...hihi Zo!
Ik ben trots op sophie omdat ze super lief is en als ze iets wil er ook voor gaat ze blijft maar oefenen ookal valt ze 30 keer en zit haar hoofd onder de bulten maar staan zal ze en dat doet ze nu dus ook. En ik ben gewoon trots omdat ze mijn dochter is waar ik heel veel van hou Bekijk bijlage 14326
Een aantal jaar geleden zei een collega van mij dat zij zo verliefd was op haar kind. Ik vond dat maar een vreemde uiting. Zielsveel houden van je kind ok, maar verliefd? Daar horen vlindertjes in je buik bij en dat gevoel kon je toch niet hebben bij je kind? Inmiddels weet ik precies wat ze bedoelde. Als ik naar Kaj kijk dan voel ik vlinders in mijn buik. Ik ben zoooo verliefd! Ik ben trots op hem om wat hij is. Ik ben trots dat dit kind een deel van mij is. En natuurlijk omdat hij zo flexibel, vrolijk en makkelijk mannetje is. En ook omdat hij nu al laat zien dat hij erg beta is. Het is echt een klein techneutje. Hij weet bijvoorbeeld precies hoe een dvd-speler werkt, hoe je een wekker aan moet zetten etc. Misschien is dit helemaal niet bijzonder, maar ik ben er trots op.
Ik was vanochtend nog heel trots op ons meiske omdat ze zo goed de juiste plaatjes aanwees in haar zoekboek. En vorige week omdat ze zelf de trap op was geklommen (met mijn handen om haar middel, maar wel op eigen kracht). Ik ben er trots op dat ze op feestjes vaak de show steelt omdat ze zo vrolijk, beweeglijk en onderzoeken is. En ik ben er trots op dat ze het zo naar haar zin heeft op de opvang en alle leidsters haar zo lief, vrolijk en makkelijk vinden. Oja, ik vind het ook super dat onze meid ook zo'n temperamentje heeft en precies aangeeft wat ze wel en niet wil. Ik ben trouwens ook verliefd op m'n meisje, dat is precies het goede woord voor het gevoel, vind ik.
Ik ben er supertrots op dat Thirza zich ondanks alle problemen zo vlot ontwikkelt en al lekker kruipt, staat en langsstapt En al zo lekker aan de babbel is. Als ze me aankijkt en 'mambam' zegt.... *smelt* En ik ben supertrots dat ze kan zwaaien! Ze doet het nu een week of twee en niet zoals de meeste kindjes met haar handje open en dicht knijpen, maar met open hand echt heen en weer.... zooooo lief! @DK: mooi stel zijn jullie! (Leuk om eens te zien welk gezicht er achter de nickname zit ).