Hallo allemaal, ik heb een beetje goede moed nodig om te testen.. ik durf niet omdat ik al zoveel heb versleten maar ook sinds we zwanger willen (ik 23 en manlief 29)worden is mijn regelmatige cyclus van 35 dagen helemaal een flop! (Dat is nu 20 maanden al zo) dan een paar maanden wel 35 dagen, soms wel eens een cyclus van 28 dagen gehad en nu ook al een paar keer tussen 43 en 67. Ik heb de pil in 2009 tot en met 2010 gebruikt, dus daar kan t niet aan liggen want na de pil kreeg ik mijn regelmatige cyclus weer terug (35). Maar sinds we begonnen zijn om een kindje te krijgen is dit dus helemaal anders. Bij de huisarts was alles goed van binnen en zei ze ook dat alles tegen kan zitten als je zo druk bezig bent met zwanger worden. AL MET AL na dit lange verhaal.. pff haha. Ben ik nu al op dag 74 dus als ik mijn langste cyclus moet aanhouden van 67 dagen ben ik dus overtijd? Maar ik ben toch bang dat het misschien een nieuwe lange cyclus word. Ik temp en ovu test niet.. ik wil t zoveel mogelijk loslaten dan er mee bezig zijn.. Ik heb nu al weken t gevoel van ongesteld worden(krampjes steekjes) en soms misselijk en vaker hoofdpijn maar niet zo opmerkelijk dat ik aan een zw symptoom denk.. verschilt nogal per dag.. ik weet t niet meer!!!! Manlief wil zondag testen.. maar t is zo spannend en kan niet wachten! iemand ervaring? Die toch zwanger bleek of toch laat ongesteld geworden? Ik heb nog nooit een forum geopend en lees liever mee, maar ik word nu best wanhopig
Door de stress kan je menstruatie ook uit blijven ik zou morgen vroeg een test er tegen aan gooien .. en is hij wit ja heel klote maar dan kan je dat stemmetje in je hoofd afstrepen van zou ik zwanger zijn hoop dat het snel raak ik (ik. Blijf je topic volgen )
Klopt daar heb je sowieso gelijk in.. ik maak mezelf ook gek door t steeds uit te stellen. Ik zal kijken wanneer we testen manlief wil er graag bij zijn en sowieso komende dagen zal ik maar een poging moeten wagen. Dan kan ik mij weer op een nieuwe ronde richten! Laat t weten als ik getest heb. Maar meer ervaringen wil ik ook nog steeds graag lezen hoor!!
Ik zou ook testen! Als je er toch al zoveel versleten hebt maakt eentje meer of minder ook niet uit hahaha. Maar al is het alleen maar om je rust te geven. Misschien komt je menstruatie dan tenminste op gang en kunnen jullie gaan voor een nieuwe ronde. Maar ik weet niet.....het zou ook zomaar eens raak kunnen zijn. Oftewel.....testen dus
Ik zou ook testen. Dan weet je het tenminste en als je niet zwanger bent, zou je contact op kunnen nemen met je huisarts. Die kan je iets geven om je menstruatie op gang te helpen (was bij ook de eerste keer) of je doorsturen naar een gyn. Zeker als je een sterke kinderwens hebt. Succes