6 weken zwanger en minder gevoelige borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door yasmina c, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmina c

yasmina c Nieuw lid

17 feb 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

ben vandaag juist 6 weken zwanger en heb al 2 dagen minder last van mijn borsten ze zijn nog wel gevoelig maar niet meer zo pijnlijk als in het begin.heb ondertussen al 3 miskramen gehad dus ben heel ongerust dat het weer zal mislopen... heeft iemand hier ervaring mee?

een ongerust meisje

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik weet niet wat dit betekend, ik merk bij mezelf ook dat het al wel minder word. Mogelijk ook door me nieuwe bh. Hoor ook graag van anderen wat dit betekend. Wellicht de vk even bellen morgen? Ik hoop/ ga ervan uit dat het niets betekend.

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Kan je niet gewoon je vk eens bellen morgen? Mss kan je al terecht voor een echo?
    Ik heb ook heel weinig symptomen en ben dan ook heel bang voor een derde miskraam... Gelukkig mag ik al een echo op 7w..

4. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik heb ook de ene dag veel meer last van mijn borsten dan de andere. ook eerder een mk gehad, dus herken het gevoel. bij mij kwamen vaak daarna de klachten wel weer terug. heb nu deze week ook het gevoel minder last te hebben van mijn darmen. mijn borsten doen daarentegen weer meer pijn.

het is zo lastig dat afwachten pff...maar ik heb nu gewoon de gedachte...ik kan er toch niks aan doen, of het nu wel of niet goed gaat. kan me dus de hele dag zorgen maken, maar het veranderd er toch niet door. tuurlijk heb ik nog steeds moeilijke momenten, maar merk dat het op deze manier beter gaat.

sterkte en ik hoop dat alles oke is

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hoi hoi,

Ik had met 5 a 6 weken ook behoorlijk. Maar daarna werd het minder.. Bij mij dus bekend. Of het iets betekent, geen idee? Ik heb zelf donderdag pas echo. Maar ik heb al meer gelezen dat gevoelige borsten bij meer vrouwen komen en weer gaan en weer komen zeg maar...

6. juffie1982

juffie1982 Nieuw lid

18 dec 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ik ben bijna 6 weken zwanger. Maar ook bij mijn zijn mijn borsten nu minder gevoelig. Voor mij is het de eerste zwangerschap. Maar nu ik 'niks' meer voel vraag ik me soms wel eens af: ben ik nog wel zwanger????

7. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik lees ff mee en zet ook eventjes mijn verhaal neer!

ik ben 7 week zwanger en heb totaal geen sympthomen alleen dat ik menstruatiekrampen heb maar dat is alles, ik heb totaal geen pijnlijke borsten/tepels, heb wel paar dagen maagzuur gehad en dat ik misselijk was maar dat is nu ook over!
    en ook ik maak me zorgen omdat ik niks voel dat het misschien mis zou gaan! :(

8. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zwanger, en heb ook alleen af en toe gevoelige borsten en vooral in de avond, verder geen kwaaltjes, kan niet wachten tot de eerste echo pff

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij mij was het ook dat het sommige dagen nog amper gevoelig was.
    Als je het niet vertrouwd kun je beter even je vk bellen!

10. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik voel ook amper iets...mijn borsten hebben op geen enkel moment al pijn gedaan en ik ben ook niet misselijk...beetje angstwekkend wel

Deel Deze Pagina