Overtijd baby genoeg ruimte ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jackieliv, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Jeetje wat gaat een week snel! Kraamhulp uitgezwaaid dus nu moeten we het allemaal zelf gaan doen.. Wel lekker naar moest toch ook ff slikken!

Hoe gaat het met jullie?

2. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Nee ik ben echt niet klaar voor een inleiding. Zie daar zo ontzettend tegen op. Maar ik hoop dat het toch nog echt voor woensdag gaar gebeuren. Vandaag is de verloskundige langs geweest en heeft me geprobeerd te strippen wat nog niet echt lukte omdat m'n baar moeder mond nog te ver naar achter lag. Die heeft ze nu niets naar voren getrokken dus ze heeft wel een beetje lopen wroeten. Heb nu wel al heel de dag zeurderige pijn in m'n rug en buik en liezen. Maar ja dat heb ik al wel eens vaker gehad

3. Koesje

Koesje Niet meer actief

Oh ja dat gewoel down under mag dan wel wat resultaat opleveren! Kan me zo goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Maar ad andere kant staat je na weliswaar eerst hard werken zoiets moois te wachten! En daarna hopelijk een hele fijne kraamweek!!

4. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL

JA, ook ik ben bevallen! Zondag om 18:20 uur lekker thuis bevallen van een prachtige dochter van 4420 gram!

5. Koesje

Koesje Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er eindelijk is! Is alles goed gegaan? Flinke dame trouwens.. Heerlijk! :D

6. nursie29

nursie29 Lid

13 jan 2013
    63
    0
    0
    Gefeliciteerd Jackieliv!
    Flinke tante inderdaad. Hopelijk is het een beetje meegevallen en kunnen jullie nu lekker genieten!

Deel Deze Pagina