iets te fanatiek met de pil omgegaan?

Discussion in 'Anticonceptie' started by marilouise, Jun 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo nou ja wat een rare titel he.

Ik heb moneteel zware medicijnen in verband met pijn klachten en daar raak ik nogal verward van, nu had ik gisteren morgen mijn pil genomen en gisterenavond was ik op de bank in slaap gevallen en ben naar bed gegaan en ben ik om een uur of 22. wakker geschrokken naar de badkamer gegaan en heb mijn pil voor vandaag donderdag ook ingenomen.
    Dus ik sta vanmorgen in de badkamer en wil mijn pil innemen en die was al weg dus heb gevraagd aan mijn mna van weet jij dat ja zegt hij die heb je gisterenavond ingenomen je schrok wakker en ging je pil nemen want die was je vergeten ik baal hier best wel van.

Kan dit kwaad, nu heb ik in de afgelopen periode geen sex gehad
    door de vele pijn die ik heb gehad, maar als ik nu sex zou hebben moet ik het dan voor de zekerheid met condoom doen?
    ik ben 5,5 maand geleden met een keizersnee bevallen dus een nieuwe zwangerschap willen we absoluut niet
    ik zit trouwens in de 3eweek van de strip?

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    je hebt hem dus niet vergeten maar 1 dag dubbel ingenomen dus?

dan zou ik strip nu gewoon afmaken,en uit een andere strip 1 pil pakken voor de laatste dag
    dan ben je gewoon beschermd

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    wellicht een reden om tijdelijk over te stappen op een andere manier van anticonceptie ? iets wat je niet kan vergeten ??

Share This Page