Ik testte paar dagen terug (waarschijnlijk 5/6 dagen voor NOD) heeeel licht positief met de MatCare Ultra test. De rest van de dagen tot en met vandaag, testtte ik met andere merken testen (kruidvat, CB Etos merk..) en die gaven allemaal negatief aan. Mijn NOD is aankomende vrijdag (banner klopt niet). Dus zou nu 2 dagen voor NOD zitten? Ik dacht rond deze tijd als het raak zou zijn hoor ik al een mini streepje te zien , maar nope niks nada. Wanneer testte jullie positief voor NOD? Of op NOD? of na NOD? als je ei op tijd is met een regelmatige cyclus. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Groetjes, Mandy 8)
Oh, dat is ook verwarrend, zeg! Eerst positief en daarna negatief.. Ik weet het ook niet, maar zal blijven proberen te testen! Wel om de 2 dagen, dan is je hcg weer gestegen...
Hoi hoi ik teste 4 dagen voor nod licht positief dag gewacht en toen zat ik 1 dag voor mn nod weer positief alleen nu beter zichtbaar dag na nod (dag op nod niet getest) positief. Allemaal met trekpleister 2 voor 5,- . Ik had de maand ervoor trouwens hetzelfde als jij met sensitest had ik posi test terwijl apotheek eigenmerk, kruidvat (gewone) en etos eigenmerk nega en werd toch nog ongi op mn nod...Maar ik denk dat je even moet wachten. Ik had nu ook echt een week ervoor last van mn borsten die hard werden en dat had ik nooit voor ik ongi moest worden, dus daaraan had ik al een goed gevoel. Suc6
heej mandy ik had dat ook paar dagen voor me nod positief en daarna alleen maar negatief nu ook nog steeds alleen nog geen ongi op komst
Hmm wat een verschillen allemaal zeg! Ik had nog 1 ovulatietest liggen, en met middagurine getest. Nu kwam de teststreep wel heel snel tevoorschijn, niet donkerder dan de controle streep, maar wel zeer aanwezig! Ik heb diezelfde test (ovulatie) in iemands album gezien die zwanger bleek te zijn later! Dus ik heb nog een beetje hoop... hahaha